استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ذخیره آب اینتکس مدل 26378

از {{model.count}}

intex 26378 metal XTR pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ذخیره آب اینتکس با طول 10متر، بزرگترین استخر پبش ساخته قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که علاوه بر کاربرد صنعتی مانند پرورش ماهی و کشاورزی، مناسب برای تفریحات آبی نیز خواهد بود. این کالا دارای ساختار بسیار مقاومی بوده و توسط نصاب فروشگاه مستر اینتکس احداث می شود. استخری که دارای لوازم جانبی کامل از جمله پمپ تصفیه شنی بوده تا نیازی به هزینه های مجزا نباشد.

استخر پیش ساخته ذخیره آب اینتکس مدل 10 متری، بزرگترین استخر پیش ساخته عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که کاربرد های زیادی را برای افراد مصرف کنندگان فراهم خواهد ساخت. مهمترین مزیت هایی که یک استخر پیش ساخته پرتابل برای مصرف کنندگان به همراه داشته، امکان نصب سریع در فضای باز و بسته، احداث استخر پیش ساخته به صورت روکار و توکار، داشتن لوازم جانبی مهم از جمله پمپ تصفیه، قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به استخر بتنی و امکان جمع شدن و حمل آسان خواهد بود. استخر 10 متری اینتکس نیز با داشتن ابعاد و ظرفیت آب بسیار بالای خود می تواند به عنوان استخر ذخیره آب، استخر پیش ساخته پرورش ماهی، استخر پیش ساخته کشاورزی و استخر پیش ساخته شنا مورد استفاده قرار بگیرد.

این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 975 سانتی متر، عرض: 488 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 54368 لیتر آب در خود جای دهد. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه شنی همراه این استخر پاک سازی و شفاف سازی می شود. پمپ تصفیه شنی که قدرت تصفیه کنندگی 10030 در ساعت را داشته و می توانید اقدام به تنظیم کارکرد پمپ به صورت اتوماتیک کنید. علاوه بر پمپ تصفیه آب، یک نردبان با قابلیت نصب مجزا، یک درپوش و یک زیرانداز نیز قرار داده شده که از مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب می شود. تفاوت این مدل با مدل مشابه خود تنها در داشتن یک پکیج تور والیبال مخصوص نصب روی استخر اینتکس و یک ست جارو اسکیمر برای پاک سازی کف و دیواره های استخر می باشد.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب استخر پیش ساخته فضای باز اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ضخامت بالا و مشابه متریال برزنت ایجاد کرده است به همین دلیل به راحتی وزن بالای آب را تحمل خواهد کرد. این نوع جنس بدنه در برابر نور آفتاب، دما و فشار متفاوت آب و همچنین ساییدگی های سطحی مقاوم خواهد بود. بدنه اصلی توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. این نوع آلیاژ دارای وزن سبک و مقاوم در برابر زنگ زدگی بوده و دارای تحمل وزن بسیار بالایی خواهند بود. برای خرید استخر پیش ساخته ذخیره آب اینتکس می توانید با مشاوره گرفتن تلفنی، آنلاین و یا حضوری، اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید تا این کالا در کوتاه ترین زمان برای شما در سراسر کشور ارسال و نصب شود.

طول
۹۷۵ سانتی متر
عرض
۴۸۸ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۲ سانتی متر
عمق
۱۲۲ سانتی متر
ظرفیت
54368 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۵۸ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...