استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته خانگی گرد اینتکس با پمپ تصفیه مدل 26701

از {{model.count}}

intex 26701 Prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته خانگی گرد با پمپ تصفیه فیلتری استخر 3 متری برای تفریحات آبی با کیفیت ساخت بالا و قابل استفاده در منزل ، ویلا و باغ با راه اندازی سریع و آسان در نمایندگی محصولات بادی اینتکس

استخر پیش ساخته خانگی گرد اینتکس مدل 26701 مدل مشابه استخر گرد 26700 بوده که برای تفریحات آبی خانگی و برای خانواده های کم جمعیت توسط شرکت اینتکس تولید شده است. تنها تفاوت این محصول با مدل مشابه خود در داشتن پمپ تصفیه فیلتری بوده از همین رو تفاوت دیگر میان این دو مدل وجود نخواهد داشت. طراحی و ساختار بدنه به صورت گرد بوده که شامل یک بدنه نگهدارنده آب و چند فریم و پایه برای نصب و راه اندازی استخر می باشد. برای احداث استخر پیش ساخته گرد اینتکس کافیست با توجه به آموزش داخل پکیج راهنما فریم ها را روی بدنه اصلی نصب کرده تا استخر شکل کامل را به خود بگیرد.

این کار توسط افراد مصرف کننده نیز قابل انجام بوده اما جهت اطمینان می توانید از نصاب فروشگاه اینتکس نیز جهت راه اندازی سریع تر و با ضریب اطمینان بالا بهره مند شوید. این استخر همانند دیگر مدل های تولید شده دارای دو دریچه آب روی دیواره برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف بوده تا کار را برای مصرف کنندگان راحت تر سازد. البته پمپ تصفیه قرار داده شده همراه این محصول از نوع فیلتری بوده که نیاز به خرید مجزا پمپ تصفیه نخواهد بود. این پمپ تصفیه دارای فیلتر کاغذی در درون خود بوده که پس از پند بار استفاده قابل شستشو و استفاده مجدد خواهد بود.

استخر گرد خانگی اینتکس دارای ابعاد (قطر: 305 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب جهت تفریحات آبی و شنا برای سنین بالای 6 سال می باشد. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه فریم دار بوده اما برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 66 سانتی متر در نظر می گیرند. با توجه به این ابعاد و سایز ظرفیت آب استخر مربوطه برابر با 4485 لیتر بوده که به راحتی توسط پمپ تصفیه همراه این محصول برای مدت طولانی پاک سازی خواهد شد. این استخر در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 20 کیلوگرمی به وسیله فروشگاه مستر اینتکس عرضه می شود.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب آن از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که یکی از بهترین متریال های به کار برده شده در انواع استخر پیش ساخته می باشد. این متریال ساختار سه لایه داشته و مقاومتی همچون پارچه های ضخیم برزنتی دارد بنابراین در برابر فشار و دمای متفاوت آب ، نور آفتاب و همچنین ساییدگی مقاوم خواهد بود از همین رو می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد. جنس بدنه ای که با انعطاف پذیری بالای خود انکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته از همین رو به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل و جا به جایی خواهد بود.

مزیت بسیار مهم در این نوع متریال قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن می باشد. بنابراین هر زمان هر قسمتی از بدنه آسیب هایی از جمله سوراخ شدن و یا پارگی ببیند توسط پکیج تعمیرات و یا تعمیر کاران فروشگاه اینتکس قابل ترمیم خواهد بود. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده که استحکام بسیار بالایی را ایجاد می کند. این فریم ها کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش بوده به همین دلیل موجب افزایش طول عمر آنها شده است. البته نوع نصب و راه اندازی آنها نیز می تواند تاثیر بسزایی در سلامتی پایه ها بگذارد. برای خرید استخر پیش ساخته خانگی گرد اینتکس همراه با پمپ تصفیه آب می توان به دو روش اینترنتی و یا تلفنی به فروشگاه و نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
4485 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
20 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 1250 لیتر
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...