استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته خانگی اینتکس مدل 26724

از {{model.count}}

intex 26724 metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته خانگی اینتکس مدل فریمی گرد، از پر فروش ترین استخر پیش ساخته تفریحی و شنا عرضه شده جهت استفاده در فضای باز و بسته بوده که امکان نصب به دو روش توکار و روکار را دارد. این محصول دارای ساختار بدنه مقاوم و ظرفیت آب بالایی بوده که می تواند برای صنعت پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی نیز استفاده شود. از ویژگی های مهم آن می توان به داشتن لوازم جانبی کامل و نصب سریع یک روزه اشاره نمود.

استخر پیش ساخته خانگی اینتکس مدل گرد فریمی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین استخر پرتابل و آماده محسوب شده که با توجه به ابعاد و ظرفیت آب بالای خود می تواند علاوه بر موارد تفریحی و شنا، برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز استفاده شود. این محصول همانطور که در تصاویر آن قابل مشاهده بوده به صورت گرد ساخته شده است. بدنه آن شامل یک نگهدارنده آب با طراحی یکدست و چند فریم و پایه برای نصب می باشد از همین رو برای احداث استخر پیش ساخته خانگی اینتکس برای اولین بار، بهتر است از نصاب های شرکت مستر اینتکس بهره مند شوید. این استخر ابعاد راه اندازی شده (قطر: 457 سانتی متر، ارتفاع: 107 سانتی متر) را داشته که می تواند با توجه به عمق مفید 97 سانتی متری خود، مقدار 14614 لیتر آب را در خود جای دهد.

بدنه اصلی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی برزنتی بوده که بدنه ای ضخیم و سه لایه را ایجاد کرده است به همین دلیل در برابر نور آفتاب، ساییدگی های سطحی، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را خواهد داشت. این بدنه دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه در قسمت کف می باشد. نگهدارنده آب استخر گرد اینتکس توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی و شکل می گیرد. این آلیاژ کاملا ضد زنگ و سبک بوده و از طرفی تحمل وزن بسیار بالایی خواهد داشت.

مهمترین لوازم جانبی برای انواع استخر پیش ساخته وجود یک پمپ تصفیه، زیرانداز، درپوش و یک نردبان بوده که در پکیج این محصول قرار داده شده است. پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 3785 لیتر در ساعت که توسط فیلتر کاغذی خود زباله های آبی را جذب کرده و مانع از تعویض های مکرر آب استخر خواهد شد. یک نردبان آلومینیومی و فایبرگلاسی نیز با قابلیت نصب مجزا همراه این استخر قرار داده شده که بسیار کاربردی خواهد بود. برای خرید استخر پیش ساخته خانگی اینتکس کافیست پس از مشاوره گرفتن از همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، محصول خود را به روش اینترنتی، تلفنی و یا حضوری ثبت سفارش کنید.

قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
عمق
97 سانتی متر
ظرفیت
14614 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۶۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...