استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته خانگی اینتکس مدل 26716

از {{model.count}}

intex 26716 Prism Frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته خانگی اینتکس با قطر 366 و ارتفاع 1 متر از با کیفیت ترین استخر آماده و روکار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس مناسب برای تفریحات آبی در ویلا ، باغ و فضای باز منزل به همراه پمپ تصفیه فیلتری و نردبان.

استخر پیش ساخته خانگی اینتکس مدل گرد یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین استخر روکار و آماده جهت تفریحات آبی سنین بالای 6 سال بوده که جهت راه اندازی و استفاده در ویلا ، باغ و سایر مکان های شخصی عرضه شده است. این استخر پیش ساخته همانطور که اشاره کردیم دارای طراحی بدنه گرد بوده و شامل یک بدنه نگهدارنده آب ، فریم و پایه های نصب شونده می باشد از همین رو جهت راه اندازی آن می بایست فریم و پایه ها را طبق آموزش موجود در دفترچه راهنما به بدنه وصل کرده تا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد.

بدنه اصلی دارای دو دریچه آب روی دیواره جهت نصب انواع پمپ تصفیه بوده و یک دریچه تخلیه نیز در قسمت کف برای تعویض راحت تر آب به کار برده شده است. البته این استخر پیش ساخته اینتکس به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری از نوع A داشته که برای پاک سازی حجم آب این استخر پاسخگو خواهد بود. این پمپ توان پاک سازی 2006 لیتر آب در ساعت را داشته و با برق شهری کار می کند. ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته خانوادگی اینتکس برابر با 366 در ارتفاع 99 سانتی متر بوده اما برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 89 سانتی متر در نظر می گیرند.

با این ابعاد ظرفیت آب استخر برابر با 8592 لیتر بوده که با توجه به حجم خود می تواند علاوه بر تفریحات آبی برای پرورش ماهی نیز کاربردی باشد. بدنه اصلی استخر ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه ایجاد کرده است به همین دلیل در برابر فشار و دمای متفاوت آب ، نور آفتاب و همچنین ساییدگی های سطحی مقاوم خواهد بود. با این حال انعطاف بالای این نوع متریال باعث شده تا امکان حمل این استخر را در حجم و اندازه های کوچکتر داشته باشید.

این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. آلیاژی سبک و کاملا ضد زنگ که به خوبی فشار های ناشی از وزن آب را تحمل خواهند کرد. از ویژگی های دیگر این استخر پیش ساخته روی زمین می توان به یک نردبان پیش ساخته آن با قابلیت نصب مجزا اشاره کرد. برای خرید استخر پیش ساخته خانگی گرد اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.


استخر پیش ساخته خانگی اینتکس مدل گرد، یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته فریمی برای تفریحات آبی در فضای باز و بسته منازل شخصی، ویلا و باغ بوده که توسط شرکت اینتکس تولید می شود. این استخر آماده به دلیل ساختار مقاوم و با کیفیت خود هم می توان به صورت روکار و هم به روش توکار نصب و مورد استفاده قرار بگیرد در نتیجه به عنوان استخر پیش ساخته داخل زمین و ثابت نیز کاربرد خواهد داشت. از آنجایی که این نوع استخر ها دارای قابلیت حمل، راه اندازی سریع و قیمت مقرون به صرفه نسبت به ساخت استخر بتنی بوده، تاکنون از فروش و طرفداران زیادی برخوردار بوده است. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این محصول خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای مصرف کنندگان باشد...

استخر پیش ساخته برزنتی

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته تا کنون در مدل های گرد، مربعی، مستطیلی و بیضی طراحی و ساخته شده که یکی از رایج ترین و پر فروش ترین آنها مدل گرد می باشد. اجزای تشکیل دهنده این استخر پیش ساخته ویلا شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده بوده که جهت احداث می بایست با توجه به دفترچه راهنمای همراه این محصول، اقدام به راه اندازی در سطوح صاف و بدون اشیای تیز کنید. البته برای نصب از نصاب های فروشگاه مستر اینتکس نیز می توانید بهره مند شوید اما این استخر به دلیل ابعاد نه چندان بزرگ خود روند نصب راحت تری را خواهد داشت بنابراین نیازی به هزینه مجزا برای نصاب ها نخواهد بود. از ویژگی های دیگر در ساختار بدنه می توان به دو دریچه آب تعبیه شده در دیوار استخر جهت نصب انواع پمپ تصفیه و دریچه تخلیه آب در قسمت کف برای تعویض راحت تر آب اشاره کرد.

جنس بدنه و فریم استخر پیش ساخته

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب ترکیبی از پلاستیک PVC وینیل با دوام با الیاف شمعی بوده که بدنه ای سه لایه و ضخیم را ایجاد کرده است. این متریال در کنار مقاومت بالای خود در برابر فشار و دمای متفاوت آب، از انعطاف بالایی نیز برخوردار بوده تا هنگام جمع کردن آن ابعاد کوچکتری به خود بگیرد. جنس بدنه مورد استفاده بر خلاف ظاهر خود مقاومت و تحمل وزن بسیار بالایی داشته که توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه شکل می گیرد. آلیاژ به کار برده شده در فریم و پایه ها کاملا سبک و با تحمل فشار بالا بوده که در برابر زنگ زدگی و فرسایش مقاومت خوبی خواهند داشت در نتیجه طول عمر آنها نیز بالا خواهد بود.

جنس بدنه استخر پیش ساخته گرد

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته قابل حمل اینتکس برابر با (قطر: 366 سانتی متر، ارتفاع: 99 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 8592 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین بهترین گزینه برای تفریحات آبی سنین بالای 6 سال و خانواده های کم جمعیت خواهد بود. لازم به ذکر است که ارتفاع ذکر شده تا لبه استخر بوده بنابراین جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب می بایست عمق مفید آن را 89 سانتی متر در نظر گرفت. استخر اینتکس در یک پکیج به همراه لوازم جانبی خود بسته بندی شده و با وزن 41 کیلوگرمی عرضه می شود. البته در صورتی که این استخر و متعلقات آن را از جعبه خارج کنید می توانید توسط انواع سواری های نقلیه صندوق دار حمل و جا به جا کنید.

ظرفیت آب استخر پیش ساخته

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

از مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته خانواده اینتکس می توان به پمپ تصفیه آب فیلتری آن اشاره کرد. پمپ تصفیه ای که با برق شهری کار کرده و قدرت پاک سازی برابر با 2006 لیتر در ساعت دارد. روند هواگیری این نوع پمپ بسیار ساده بوده و امکان شستشو و تعویض فیلتر کاغذی داخل آن به راحتی انجام می شود. نردبان پیش ساخته در نظر گرفته شده نیز از آلومینیوم تولید شده که به صورت مجزا قابل راه اندازی خوهد بود تا استفاده از این استخر را برای مصرف کنندگان راحت تر کند.

پمپ تصفیه استخر ایزی ست

نردبان استخر ایزی ست

سوالات متداول

  • آیا امکان استفاده از این استخر در بالکن و یا پشت بام وجود دارد؟

بله. در صورتی که پشت بام و یا بالکن شما استحکام لازم را برای تحمل وزنی حدود 9 هزار کیلوگرم یا 9 تن را داشته باشد می توانید در این فضاها نیز استفاده نمایید اما بهترین فضای برای احداث استخر پیش ساخته اینتکس روی زمین باغ، ویلا و یا حیاط منزل شخصی می باشد.

  • آیا می توان پمپ تصفیه قوی تر روی این استخر نصب کرد؟

بله. پمپ تصفیه شنی که از قوی ترین پمپ تصفیه آب تولید شده توسط شرکت اینتکس محسوب شده را می توانید به صورت مجزا خریداری کرده و روی این استخر نصب کنید.

در پایان...

استخر پیش ساخته گرد اینتکس با ساختار فریمی، یکی از با کیفیت ترین استخر پیش ساخته پرتابل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و آب درمانی در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر قابلیت نصب در داخل زمین و روی زمین را داشته به همین دلیل به عنوان استخر پیش ساخته متحرک و ثابت کاربرد خواهد داشت. برای خرید استخر پیش ساخته اینتکس می توانید به روش حضوری، تلفنی و اینترنتی اقدام کنید.

قطر
366 سانتی متر
ارتفاع
99 سانتی متر
عمق
89 سانتی متر
ظرفیت
8592 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
41 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...