استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته خانواده گرد اینتکس مدل 26755

از {{model.count}}

intex 26755 Prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته خانواده گرد اینتکس با قطر 6 متر عمیق ترین استخر پیش ساخته گرد شرکت اینتکس برای شنا و پرورش ماهی همراه با لوازم جانبی و پمپ تصفیه و قابلیت نصب به دو روش روکار و توکار در نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته خانواده گرد اینتکس مدل 26755 بزرگترین استخر پیش ساخته گرد در زمینه استخر های Prism Frame بوده که جهت تفریحات و شنا خانواده های پر جمعیت توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. تمامی انواع استخر پیش ساخته گرد سری Prism Frame در یک رنگ و طراحی ثابت عرضه شده تمامی سایز ها تفاوتی از این نظر با یکدیگر نخواهند داشت. این محصول همانند مدل های کوچکتر خود دارای یک بدنه نگهدارنده آب و همچنین چند فریم و پایه جهت نصب بوده که کار را برای مصرف کنندگان راحت تر کرده است.

احداث استخر پیش ساخته در برابر احداث استخر بتنی بسیار راحت تر بوده و زمان کمتری را خواهد برد از همین رو یکی از بزرگترین مزیت ها و ویژگی ها در برابر انواع استخر بتنی خواهد بود. قابلیت نصب به دو روش روکار و توکار باعث شده تا از استخر خانواده به صورت متحرک و ثابت استفاده شود. روی دیواره استخر دو دریچه آب جهت نصب انواع پمپ تصفیه  و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف به کار برده شده تا کار را برای مصرف کنندگان راحت تر کند. بدنه اصلی و نگهدارنده آب ساخته شده از جنس و متریال PVC وینیل بوده که با ترکیب الیاف شمعی بدنه ای با ساختار سه لایه و بسیار ضخیم را ایجاد کرده تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را از خود نشان دهد.

این متریال مشابه پارچه های ضخیم برزنتی بوده که در برابر ساییدگی و همچنین نور آفتاب تحمل بالایی را خواهد داشت. طراحی قسمت داخلی آن به صورت کاشی شکل بوده که بپر کردن از آب ظاهر زیبایی را به خود خواهد گرفت. از ویژگی های دیگر این نوع جنس بدنه می توان به انعطاف پذیری بالای آن جهت جمع شدن در حجم اندازه های کوچکتر اشاره کرد. این محصول دارای فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه بوده که کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش می باشند. این فریم ها با وجود داشتن وزن سبک از تحمل وزن بالایی برخوردار هستند به همین دلیل وزن بالای آب که حدود 32 الی 33 تن بوده را به راحتی تحمل خواهند کرد. البته نحوه نصب صحیح آنها نیز در سطوح صاف می تواند در افزایش طول پایه ها بسیار موثر باشد.

استخر پیش ساخته خانواده اینتکس دارای ابعاد (قطر: 610 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار بزرگ برای این محصول به حساب می آید. طبق این ابعاد ظرفیت آب استخر به 32698 لیتر رسیده که تا عمق مفید آن یعنی 122 سانتی متر محاسبه شده است تا از سر ریز شدن آب جلوگیری شود. داشتن ابعاد بزرگ و ظرفیت آب بالا باعث شده تا علاوه بر استفاده در زمینه تفریحات آبی و شنا برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز بسیار کاربردی باشد تا با کمترین هزینه نسبت به احداث استخر بتنی نیاز های خود را در این زمینه های صنعتی نیز بر طرف کنید. 

این محصول دارای 4 لوازم جانبی کاربردی و مهم بوده که مهمترین آن پمپ تصفیه آب فیلتری می باشد. پمپ تصفیه ای با قدرت پاک کنندگی 5678 لیتر در ساعت که دارای یک فیلتر کاغذی با قابلیت تعویض و شستشو بوده به همین دلیل برای پاک سازی این حجم از آب می تواند مناسب باشد. یک نردبان پیش ساخته با قابلیت نصب مجزا برای راحتی استفاده از استخر نیز در نظر گرفته شده است. برای مراقبت و نگهداری بهتر یک زیرانداز و یک درپوش در بسته بندی استخر قرار داده شده گرچه می توان از زیرانداز های قوی تر مانند تاتامی نیز برای استخر خود استفاده نمایید.

این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 114 گیلوگرم عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته خانواده گرد اینتکس با قطر 6 متر کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
610 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
ظرفیت
32698 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
114 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...