استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته خانواده بست وی مدل 5614A

از {{model.count}}

bestway 5614A portable family pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته خانواده بست وی یکی از انواع استخر آماده و قابل حمل مقرون به صرفه عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس محسوب شده که برای تفریحات آبی تابستانی تولید شده است. این محصول طراحی بدنه بیضی شکل داشته و به همراه پمپ یک پمپ تصفیه فیلتری و یک کلر زن دارد تا باعث تعویض دیر به دیر آب استخر مورد نظر شود.

استخر پیش ساخته خانواده بست وی با طرح بیضی یکی از مقرون به صرفه ترین و پر طرفدار ترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی تابستانی تولید شده است. این استخر پیش ساخته فریمی در واقع طراحی و ساختار احداث روی زمین داشته به همین دلیل بهترین گزینه برای تفریحات آبی در فضای باز خواهد بود. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 305 سانتی متر، عرض: 200 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر) بوده و تا مقدار 3668 لیتر آب را در خود جای می دهد از همین رو برای سنین بالای 6 سال و بزرگسالان مناسب خواهد بود. از ویژگی های مهم در این استخر می توان به دریچه آب روی بدنه جهت اتصال انواع پمپ تصفیه و دریچه تخلیه در قسمت کف اشاره کرد. این استخر قابل حمل دارای وزن بسته بندی 70 کیلوگرمی بوده و توسط خودرو های صندوق دار نیز قابل حمل خواهد بود.

استخر پیش ساخته 3 در 2 متر بست وی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که ساختار سه لایه و بسیار مقاوم مانند برزنت های ضخیم ایجاد کرده است از همین رو در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این متریال در کنار ضخامت بالای خود انعطاف بسیار خوبی نیز داشته تا در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن باشد. بدنه اصلی توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه روکش دار راه اندازی می شود. این آلیاژ وزن سبک و تحمل وزن بسیار خوبی داشته و از طرفی کاملا ضد زنگ می باشد از همین رو طول عمر بالایی خواهد داشت. همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 1249 لیتر در ساعت و یک کلر زن قرار داده شده که از مهمترین لوازم جانبی برای انواع استخر آماده محسوب می شود. برای خرید استخر پیش ساخته خانواده بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
305 سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
عمق
72 سانتی متر
ظرفیت
3668 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
70 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 1249 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...