استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته توکار بست وی مدل 5611Y

از {{model.count}}

bestway 5611Y metal frame AGP

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته توکار بست وی، با طول 6.5 متری یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین استخر آماده و پرتابل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده به عنوان استخر شنا و پرورش ماهی تولید شده است. این محصول قابلیت نصب روی زمین و داخل زمین را به عنوان استخر ثابت داشته و دارای لوازم جانبی کامل از جمله پمپ تصفیه فیلتری می باشد.

استخر پیش ساخته توکار بست وی، یکی از پر فروش ترین و بزرگترین استخر پیش ساخته تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت نصب و استفاده روی زمین و داخل زمین تولید شده است. این محصول همانند مدل های مشابه خود از متریال و طراحی یکسانی برخوردار بوده و تنها از نظر ابعاد و ظرفیت متفاوت می باشد تا نسبت به نیاز افراد، تنوع لازم در بازار استخر آماده وجود داشته باشد. ابعاد استخر پیش ساخته داخل زمین بست وی برابر با (طول: 640 سانتی متر، عرض: 274 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا 19281 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین نه تنها بهترین گزینه برای شنا و تفریحات آبی بوده برای پرورش ماهی نیز بسیار پر کاربرد خواهد بود.

این مقدار آب توسط پمپ تصفیه فیلتری همراه این کالا با قدرت تصفیه 5678 لیتر در ساعت پاک سازی می شود. همچنین یک درپوش، یک نردبان و یک کلر زن نیز همراه این استخر به عنوان مهمترین لوازم جانبی قرار داده شده است. طراحی و ساختار استخر پرتابل بست وی به گونه ای بوده که شامل یک بدنه نگهدارنده آب و چند فریم و پایه برای نصب می باشد بنابراین در صورت بهره بردن از نصاب فروشگاه مستر اینتکس، استخر مورد نظر را در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی احداث خواهند کرد. بدنه اصلی دریچه اتصال پمپ تصفیه و دو دریچه در قسمت کف برای تخلیه آب داشته و می توانید انواع لوازم جانبی همچون سایه بان استخر پیش ساخته، چراغ، آبپاش و ... را به فریم فوقانی متصل کنید.

گفتنی است که بدنه اصلی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده از همین رو ساختار سه لایه و ضخیمی را ایجاد کرده است تا در کنار فریم و پایه های آلومینیومی مقاوم و ضد زنگ خود استحکام بسیار خوبی را فراهم سازد در نتیجه خیال مصرف کنندگان بابت تحمل وزن بالای این استخر راحت باشد. جهت خرید استخر پیش ساخته توکار بست وی می توانید با مراجعه حضوری و یا آنلاین به نمایندگی اینتکس محصول مورد نظر را سفارش دهید.

طول
۶۴۰ سانتی متر
عرض
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۲ سانتی متر
عمق
۱۲۲ سانتی متر
ظرفیت
19281 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۷۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...