استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته بیضی بست وی مدل 56716

از {{model.count}}

bestway 56716 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته بیضی بست وی مدل 56716 محصول برند بست وی، این استخر پیش ساخته به همراه پمپ تصفیه فیلتر کاغذی، درپوش استخر پیش ساخته و همچنین نردبان عرضه میگردد. برای خرید استخر پیش ساخته بست وی می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته بیضی بست وی مدل 56716 از سری استخر پیش ساخته های ساخته توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی است که در بین محصولات بادی خود یک سری محصولات دیگر نیز تولید کرده است که استخر پیش ساخته جز محصولات آن است، استخر پیش ساخته دارای یک سری مزیت نیست به استخر بتنی می باشد که عبارت اند از، استخر پیش ساخته قابلیت جا به جایی راحتی دارد به عنوان مثال با خرید استخر پیش ساخته به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید.

نصب استخر پیش ساخته نیاز به انجام عملیات عمرانی نمی باشد و در کسری از ساعت می توانید آن را نصب و یا استخر پیش ساخته را جمع آوری کنید، برخی از استخر پیش ساخته ها به همراه وسایل عرضه می شوند که این هم یک مزیت نسبت به استخر پیش ساخته محسوب می شود. بدنه استخر پیش ساخته از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته از نوع سه لایه می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار از خودش نشان میدهد. فریم های استخر پیش ساخته از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که به وسیله این فریم ها استخر پیش ساخته شما بر روی زمین قرص و محکم قرار می گیرد.

شایان ذکر است که بر روی بدنه این محصول دو قسمت شفاف تعبیه شده است که داخل استخر از این دو قسمت قابل مشاهده می باشد. ابعاد استخر پیش ساخته بیضی بست وی برابر است با، 549 سانتی متر به طول و 274 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 122 سانتی متر، با توجه به ابعاد ذکر شده توسط این محصول دارای ظرفیت آبی برابر با 14812 لیتر است،از استخر پیش ساخته بیضی بست وی می توانید در حیاط منازل، ویلا و باغ استفاده کنید.

بر روی این محصول یک عدد پمپ تصفیه فیلتر کاغذی تعبیه شده است که به کمک این پمپ تصفیه به راحتی آب داخل استخر را می توانید تصفیه کنی، البته شایان ذکر است که در داخل بسته بندی این محصول یک عدد نردبان تاشو استخر پیش ساخته و یک عدد درپوش نیز تعبیه شده است. برای خرید استخر پیش ساخته بست وی می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۵۴۹ سانتی متر
عرض
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۳۴۳۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۹۴ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...