استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته بیضی بست وی مدل 56370

از {{model.count}}

bestway 56370 above ground portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته بیضی بست وی مدل 56370 از سری استخر فریمی بست وی به همراه نردبان، زیرانداز، پمپ تصفیه فیلتر شنی، مناسب برای استفاده در ویلا، باغ، پرورش ماهی و کشاورزی، برای خرید و نصب استخر فریمی از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته بیضی بست وی مدل 56370 بست وی یکی از تولیدکنندگان انواع استخر پیش ساخته می باشد که محصولات مختلفی را در این زمینه با طراحی های متنوعی تولید کرده است که به چهار دسته تقسیم می شوند، استخر پیش ساخته گرد، استخر پیش ساخته مستطیل، استخر پیش ساخته مربعی و استخر پیش ساخته بیضی که بست وی در تولید انواع این استخر ها پیشتاز بوده است، استخر پیش ساخته یک محصول بسیار کاربردی و مقرون به صرفه می باشد زیرا احداث استخر بتنی نیازمند هزینه ی بسیار زیاد و انجام کارهای ساختمانی می باشد، اما استخر پیش ساخته در کمتر از 5 ساعت نصب می شود و قابل استفاده خواهد بود که قابل مقایسه با استخر بتنی نیست. 

در بسته بندی استخر پیش ساخته اغلب مجموعه تصفیه آب، نردبان، کاور و زیرانداز قرار میگیرد که در مدل 56370 در بسته بندی این استخر پیش ساخته یک عدد پمپ تصفیه شنی، زیرانداز و نردبان قرار داده شده است، پمپ تصفیه قرار داده شده در بسته بندی این محصول به راحتی می تواند آب داخل استخر را تصفیه کند و دیگر نیازی به تعویض مجدد آب استخر نخواهید داشت. ابعاد کلی این استخر پیش ساخته برابر است با 610 سانتی متر به طول، 360 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 120 سانتی متر که ابعادی بسیار مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد. لازم بذکر است که این استخر پیش ساخته دارای ساختار بیضی شکل است که در نوع خودش بسیار خاص و جلوه ی زیبایی دارد.

جنس بدنه استخر پیش ساخته از پی وی سی سه لایه ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت بالا در برابر فشار آب، تابش نور خورشید از خودش نشان میدهد. فریم های نگه دارنده این محصول از فولاد ساخته شده است که به کمک این قسمت استخر شما بر روی زمین استوار قرار میگیرد. با توجه به ابعاد ذکر شده این استخر پیش ساخته بست وی دارای ظرفیت آبی برابر با 19929 لیتر آب است. از استخر فریمی در حیاط منازل، ویلا، باغ و یا برای پرورش ماهی و کشاورزی استفاده می شود، شایان ذکر است که نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته امری بسیار راحت است اما اگر نیازمند نصب استخر پیش ساخته توسط کارشناسان هستید می توانید از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس درخواست کنید. برای خرید استخر پیش ساخته بیضی بست وی مدل 56370 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۶۱۰ سانتی متر
عرض
۳۶۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۰ سانتی متر
عمق
۱۱۰ سانتی متر
ظرفیت
19929 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۰۷ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی ۵۰۰۰ لیتری
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...