استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته بست وی با طول 3 متر مدل 56411

از {{model.count}}

bestway 56411 frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته بست وی با طول 3 متر از سری استخر پیش ساخته خانواده های کمپانی bestway می باشد که دارای کیفیتی بسیار عالی و طراحی زیبایی بوده و توانسته است تا فروش بسیار خوبی را تجربه بنماید. شما می توانید در ادامه مطلب جزئیات بیشتری از این استخر پیش ساخته را مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته بست وی با طول 3 متر مدل 56411 همانطور مه از نامش پیداست تولید شرکت بست وی بوده و به دلیل کیفیت بسیار عالی و طراحی زیبا و مناسبی که دارد توانسته است تا محبوبیت بالایی را در میان مشتریان پیدا کرده و به یکی از استخر پیش ساخته های پر فروش در دنیا تبدیل شود. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل و الیاف برزنتی بوده که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند فشار آب درون استخر را تحمل کرده و به هیچ عنوان دچار پارگی نشود. بدنه این استخر خانوادگی به رنگ آبی بوده و دارای تعدادی پایه آلومینیومی می باشد که به وسیله آن ها بر روی زمین نصب می شود. پایه های آلومینیومی این محصول به رنگ سفید و دارای قابلیت ضد زنگ است و دارای تحمل وزن بسیار بالایی می باشد. از این استخر می توان برای تفریحات آبی در فصل تابستان و یا همچنین برای اب درمانی افراد سالمند و یا بیمار درون حیاط منزل استفاده نمود.

از اقلام همراه این محصول می توان به پمپ تصفیه اشاره کرد که شما می توانید به وسیله آن بدون نیاز له تخلیه آب استخر، آب درون آن را تصفیه بنمایید. از مزیت هایی که این استخر پیش ساخته نسبت به سایر استخر ها اعم از استخر شیشه ای، استخر فایبرگلاس و استخر بتنی دارد این است که پرتابل و قابل حمل بوده و می توان در هنگام نیاز آن را به آسانی و در کمترین زمان جابجا و یا حمل نمود. لازم به ذکر است که این محصول قابل استفاده به عنوان استخر پیش ساخته صنعتی، استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز می باشد. شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه استخر پیش ساخته مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.


استخر پیش ساخته فریمی بست وی مدل آبی رنگ، مقرون به صرفه ترین استخر پیش ساخته آماده و پرتابل عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی و همچنین جهت ریلکس کردن در آب مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع استخر از سبک ترین استخر های پایه دار تولید شده بوده که خود از 4 سایز متفاوت برای افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس نیاز های خود بهره می برد. داشتن ویژگی هایی همچون قابلیت حمل راحت، وزن و حجم کم و راه اندازی سریع و آسان باعث شده تا بسیاری از علاقه مندان به استخر قابل حمل، به این مدل از انواع استخر پیش ساخته روی بیاورند. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای خریداران باشد...

استخر پیش ساخته حیاط

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته

طراحی و ساختار ظاهری استخر پیش ساخته ارزان بست وی به صورت مستطیلی بوده و اجزای تشکیل دهنده آن شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده می باشد. با توجه به ابعاد نه چندان بزرگ این استخر، امکان نصب آن توسط مصرف کنندگان نیز با کمک گرفتن از دفترچه راهنما وجود خواهد داشت تا در صرفه هزینه برای نصاب ها صرفه جویی شود. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای اتصال انواع پمپ تصفیه آب بوده و دریچه تخلیه آب نیز در قسمت کف استفاده شده از همین رو باعث تعویض راحت تر آب خواهد شد. اهرم های پلاستیکی اتصال پایه ها در گوشه های بدنه اصلی فضایی کوچک برای قرار دادن لوازم و خوراکی های مختلف را فراهم ساخته است.

جنس بدنه و فریم استخر پیش ساخته

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که متریالی با ضخامت بالا و مشابه با برزنت محسوب می شود به همین دلیل در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را خواهد داشت. این متریال در کنار ضخامت خوب خود انعطاف پذیری بسیار مناسبی نیز داشته به همین دلیل در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. این بدنه توسط فریم و پایه های آلومینیومی گالوانیزه نصب شده و شکل می گیرد. آلیاژ استفاده در پایه و فریم ها وزن سبک و تحمل وزن بالایی داشته و از طرفی به دلیل ضد زنگ و ضد فرسایش بودن خود طول عمر بالایی خواهد داشت.

استخر قابل حمل برای حیاط

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته ویلا و خانگی بست وی برابر با (طول: 300 سانتی متر، عرض: 201 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 3300 لیتر آب در خود جای دهد. فضای ایجاد شده توسط این استخر می تواند برای تفریحات آبی کودکان و ریلکس کردن سنین بزرگسال در آب و در برابر نور آفتاب گزینه کاربردی باشد. مقدار آب درون این استخر توسط پمپ تصفیه فیلتری همراه این کالا پاک سازی می شود. این پمپ تصفیه با برق مستقیم کار کرده و قدرتی برابر با 1249 لیتر در ساعت را خواهد داشت. ارتفاع ذکر شده نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی قسمت لبه استخر بوده بنابراین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 56 سانتی متر در نظر می گیرند. استخر بست وی دارای وزن بسته بندی 20.7 کیلوگرم بوده که توسط انواع وسیله های نقلیه صندوق دار نیز قابل حمل خواهد بود.

بسته بندی استخر پیش ساخته حیاط

در پایان...

استخر پیش ساخته فریمی بست وی با طول 3 متر، از مناسب ترین و پر فروش ترین گزینه ها برای تفریحات آبی تابستانی جهت استفاده سنین مختلف بوده که امکان راه اندازی و جمع شدن سریع را فراهم می سازد. محصولی که بهترین گزینه برای نصب در فضای باز و بسته منزل، ویلا و باغ بوده که می توانید با قیمت مناسب ترین استخری پرتابل را از نمایندگی اینتکس فراهم کنید. برای خرید استخر پیش ساخته فریمی 3 متری بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی اقدام کنید.

طول
300 سانتی متر
عرض
201 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
ظرفیت
3300 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
20.7 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 1249 لیتر
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...