استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته باغ بست وی مدل 56512

از {{model.count}}

bestway 56512 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته باغ بست وی با ابعاد 4 در 2 متر از پر طرفدار ترین استخر پیش ساخته کم عمق و مقرون به صرفه عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی تابستانی در فضای باز و بسته تولید شده است. این محصول بزرگترین ابعاد را در میان مدل های مشابه داشته و برای استفاده سنین مختلف گزینه مناسبی خواهد بود.

استخر پیش ساخته باغ بست وی از مقرون به صرفه ترین استخر قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که بزرگترین مدل از سری استخر فریمی آبی رنگ محسوب می شود. این محصول بدنه نگهدارنده آب از جنس PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی داشته به همین دلیل متریالی از برزنت ایجاد کرده تا در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم باشد بنابراین می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کنید. بدنه اصلی توسط فریم های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی شده و شکل می گیرد. این فریم ها وزن سبک و تحمل وزن بالایی داشته و به دلیل مقاوم بودن در برابر فرسایش طول عمر بالایی خواهند داشت. احداث استخر پرتابل باغ بست وی توسط مصرف کنندگان نیز با کمک گرفتن از دفترچه راهنما امکان پذیر خواهد بود.

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته کم عمق بست وی برابر با (طول: 400 سانتی متر، عرض: 211 سانتی متر، ارتفاع: 81 سانتی متر) بوده و ظرفیت آب 5700 لیتر را خواهد داشت بنابراین بهترین گزینه برای تفریحات آبی خانواده های کم جمعیت خواهد بود. این استخر دارای دو دریچه آب در دیواره بدنه اصلی بوده تا امکان اتصال انواع پمپ تصفیه را به آن داشته باشید. همچنین برای تخلیه راحت تر آب دو دریچه در قسمت کف به کار برده شده است. این محصول فاقد لوازم جانبی بوده اما می توانید لوازم این استخر را به صورت جداگانه از فروشگاه مستر اینتکس تهیه کنید. استخر پیش ساحته باغ بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 32 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته باغ می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۴۰۰ سانتی متر
عرض
۲۱۱ سانتی متر
ارتفاع
۸۱ سانتی متر
ظرفیت
5700 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۳۲ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...