استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26796

از {{model.count}}

intex 26796 oval frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26796 یک استخر پیش ساخته 5 متری می باشد که تولید شده از وینیل به همراه الیاف برزنتی بوده و از پمپ تصفیه آب، نردبان، زیرانداز و روکش نیز برخوردار است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بنمایید.

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26796 یکی از محصولات خاص و بسیار زیبای شرکت اینتکس می باشد که از سری استخر پیش ساخته های بسیار زیبای این شرکت به شمار می رود. این محصول به دلیل کیفیت بالا و طراحی بسیار زیبا توانست تا به یکی از محبوب ترین استخر های پیش ساخته این شرکت تبدیل شده و فروش فوق العاده ای را تجربه کند. استخر پیش ساخته ارزان اینتکس محصولی کاربردی و مناسب برای تفریحات آبی دسته جمعی می باشد و خانواده می توانند در کنار یکدیگر به تفریحات نشاط آوری بپردازند. 

همانطور که درون تصاویر محصول مشاهده می کنید این استخر دارای فرم بیضی شکل بوده و دارای رنگ بدنه ی طوسی رنگ می باشد. قسمت داخلی استخر نیز از طرح کاشی کاری استخر برخوردار بوده که زیبایی محصول را دو چندان نموده است. جنس بدنه استخر اینتکس تولید شده از وینیل به همراه الیاف برزنتی می باشد. این متریال از دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و به خوبی می تواند فشار ناشی از حجم بالای آب را تحمل بنماید. پایه های قرار داده شده بر روی این محصول نیز همانند دیگر استخر های پیش ساخته اینتکس از آلومینیوم تولید شده و از قابلیت ضد زنگ برخوردار هستند.

برای ورود و خروج آسان به استخر نیز شرکت اینتکس یک عدد نردبان درون بسته بندی این محصول قرار داده است. علاوه بر نردبان می توان به دارا بودن پمپ تصفیه آب، زیرانداز و روکش اشاره نمود. به وسیله پمپ تصفیه آب قرار داده شده درون بسته بندی استخر، افراد دیگر نیازی به تخلیه آب درون استخر نداشته و می توانند به راحتی آب درون استخر را تصفیه بنمایند. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده از طول: 503 سانتی متر، عرض: 274 سانتی متر و ارتفاع: 122 سانتی متر می باشد. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته و یا مشاهده قیمت استخر پیش ساخته اینتکس به وبسایت مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
۵۰۳ سانتی متر
عرض
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۳۳۶۵ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۱۲ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...