استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی مدل 57376

از {{model.count}}

bestway 57376 easyset pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی با بدنه طرح دار از جدید ترین استخر پیش ساخته اتوماتیک 4 متری و عمق مناسب به همراه پمپ تصفیه جهت تفریحات آبی خانگی و خانوادگی در فضای باز و بسته عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی مدل طرح دار یکی از جدید ترین و پر فروش ترین استخر ایزی ست تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی سنین بالای 6 سال جهت تفریحات آبی و شنا عرضه شده است. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای تفریحات آبی خانگی بوده که قابل استفاده در فضای باز و بسته خواهد بود. استخر ایزی ست خانوادگی بست وی دارای ابعاد (قطر: 396 سانتی متر ، ارتفاع: 84 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای خانواده های کم جمعیت خواهد بود از همین رو می تواند به راحتی 4 نفر را در خود جای دهد. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه بادشو بوده از همین رو برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق آن را 74 سانتی متر در نظر می گیرند.

با توجه به ابعاد راه اندازی این محصول ظرفیت آب آن به 7340 لیتر رسیده که به وسیله پمپ تصفیه آب فیلتری همراه خود تصفیه و پاک سازی می شود. این پمپ تصفیه توسط فیلتر کاغذی درون خود که قابلیت تعویض داشته آب درون استخر را پاک سازی می کند. روی بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که جهت نصب راحت پمپ تصفیه به استخر استفاده خواهد شد. مهمترین ویژگی در طراحی و ساختار بدنه قابلیت راه اندازی اتوماتیک آن می باشد. این روش راه اندازی تنها در انواع استخر ایزی ست در میان انواع استخر پیش ساخته صورت گرفته که دلیل اصلی آن نیز عدم استفاده از فریم می باشد. به جای فریم ها از لبه باد شو در این استخر ایزی ست 4 متری استفاده شده است. برای راه اندازی کافیست لبه بادشو را راه اندازی کرده و سپس با پر کردن استخر از آب به صورت خودکار شکل لازم را به خود خواهد گرفت.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب استخر ایزی ست بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که یکی از قوی ترین نوع متریال را در خود دارد. بدنه ای با ضخامت قابل قبول که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاوم می باشد از همین رو می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد. جنس قسمت لبه نیز PVC وینیل بادشو بوده که مانند بدنه اصلی از انعطاف پذیری بالا جهت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر برخوردار خواهد بود. خصوصیت مهم دیگر این متریال قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن می باشد بنابراین حای نگرانی بابت یک بار مصرف بودن این استخر ایزی ست پیش ساخته نخواهد بود.

گفتنی است که همراه این کالا یک دفترچه راهنما برای راه اندازی راحت تر قرار داده شده گرچه احداث استخر پیش ساخته ایزی ست بسیار راحت خواهد بود. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست طرح دار بست وی کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

قطر
396 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
ظرفیت
7340 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
18 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...