استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی مدل 57265

از {{model.count}}

bestway 57265 easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی با قطر 244 و ارتفاع 66 سانتی متر از کوچکترین استخر پیش ساخته اتوماتیک مناسب تفریحات آبی خانگی و ویلا با قابلیت راه اندازی سریع، قابل استفاده برای بزرگسالان جهت ریلکس کردن در آب. استخر ایزی ست پیش ساخته کم عمق دارای دو دریچه آب برای نصب پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی با ارتفاع 66 سانتی متر یکی از کوچکترین استخر پیش ساخته اتوماتیک تولید شده بوده که برای تفریحات آبی خانگی بخصوص در فصول گرما توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این استخر ایزی ست گرد در واقع دارای ابعاد راه اندازی شده 244 در 66 سانتی متر بوده که قادر است تا مقدار 2100 لیتر آب را در درون خود جای دهد بنابراین برای تفریحات آبی کودکان و ریلکس کردن بزرگسالان در آب گزینه بسیار خوبی خواهد بود. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای اتصال انواع پمپ تصفیه بوده، همچنین برای تعویض آب نیز یک دریچه تخلیه در قسمت کف به کار برده شده است.

بدنه اصلی استخر پیش ساخته ویلا بست وی ساخته شده از پلاستیک PVC وینیل سه لایه بوده که بر خلاف وزن سبک خود از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. این متریال در واقع ساختار الیافی داشته به همین دلیل در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب مقاوم خواهد بود تا با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمایید. تنها قسمت لبه بادشو از PVC تک لایه ساخته شده زیرا به دلیل باد شدن می بایست وزن کمی را به خود بگیرد. جهت احداث استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی می بایست ابتدا لبه بدنه را باد کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا به مرور زمان شکل بگیرد. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست کوچک بست وی کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی شاپ اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.


استخر پیش ساخته ایزی ست 2.5 متری، یکی از کوچکترین استخر پیش ساخته اتوماتیک تولید شده توسط شرکت محصولات بادی بست وی بوده که جهت تفریحات آبی کودکان بالای 6 سال و حتی بزرگسالان عرضه شده است. استخر ایزی ست سبک ترین و کمجا ترین استخر آماده تولید شده بوده که بدون نیاز به فریم و پایه به راحتی نصب و راه اندازی می شود از همین رو طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. قابلیت حمل و راه اندازی سریع و داشتن وزن سبک از مهمترین ویژگی ها و خصوصیت های این استخر محسوب شده از همین رو این کالای تفریحی را بسیار کاربردی کرده است. استخر ایزی ست در ابعاد و ظرفیت های متنوعی تولید شده که از نظر طراحی مشابه هم می باشند. اما در ادامه این مطلب به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

استخر ایزی ست پیش ساخته

طراحی و ساختار استخر ایزی ست

طراحی و ساختار بدنه اصلی همانند سایز های بزرگتر به صورت گرد بوده و دارای لبه باد شونده و بدنه نگهدارنده آب می باشد. لبه بادشو نقطه اصلی برای راه اندازی این استخر بوده از همین رو جهت احداث آن می بایست ابتدا این قسمت را با استفاده از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر خود را از آب پر کنید تا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. این نوع روش راه اندازی خودکار خیال مصرف کنندگان را بابت عدم نصب فریم و پایه راحت کرده است زیرا دارای روند نصب بسیار ساده تری خواهد بود. جهت تعویض راحت تر آب استخر نیز یک دریچه تخلیه در قسمت کف به کار برده شده تا کار را برای خالی کردن آب برای مصرف کنندگان راحت تر کند. علاوه بر این دو دریچه آب روی دیواره بدنه تعبیه شده تا امکان اتصال انواع پمپ تصفیه آب را به آن داشته باشید.

جنس و متریال استخر ایزی ست

جنس بدنه اصلی نگهدارنده آب استخر ایزی ست کوچک از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت خوبی دارد. این نوع متریال با وجود داشتن ضخامت بالا از انعطاف بسیار خوبی نیز برخوردار بوده تا به راحتی در ابعاد کوچکی جمع شود. گفتنی است که PVC ضخیم به کار برده شده تنها در برابر برخورد اشیای تیز حساس بوده بنابراین در صورت نگهداری و استفاده صحیح، استخر شما طول عمر بالایی را خواهد داشت. گرچه این متریال قابلیت تعمیر داشته تا در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل ترمیم و استفاده مجدد باشد. تنها برای قسمت لبه باد شونده از PVC تک لایه استفاده شده تا به راحتی باد شده و وزن کمی را جهت راه اندازی استخر به خود بگیرد.

استخر ایزی ست کوچک

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر ایزی ست

استخر ایزی ست قابل حمل بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 244 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده به همین دلیل ظرفیت آب 2100 لیتر را فراهم ساخته است در نتیجه امکان استفاده برای تمامی سنین (بالای 6 سال) را فراهم می سازد. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده تا قسمت لبه استخر بوده بنابراین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید استخر را برابر با 53 سانتی متر در نظر می گیرند. با توجه به ابعاد و ظرفیت آب، می توانید هدفی چون تفریحات آبی و ریلکس کردن در استخر را داشته باشید. این محصول در دو مدل با پمپ تصفیه و بدون پمپ تصفیه تولید شده که این مدل فاقد پمپ بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 6.1 کیلوگرمی عرضه می شود بنابراین با توجه به حجم کم و وزن سبک خود به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل خواهد بود.

ابعاد استخر ایزی ست

سوالات متداول

  • زمان پر شدن این استخر ایزی ست از آب چقدر است؟

بسته به فشار آب، زمان پر شدن این استخر از آب با ظرفیت حدود 2000 لیتری می تواند متفاوت باشد. در برخی از مواقع مصرف کنندگان با تهیه تانکر های آبی بزرگ اقدام به پر کردن یکسره و سریع این استخر ها می کنند اما در بیشتر مواقع آب درون استخر توسط فشار شلنگ های آب پر شده و می تواند چیزی حدود 20 الی 30 دقیقه زمانبر باشد.

  • آیا می توان در فضای باز از این استخر اینتکس استفاده کرد؟

بله. استفاده از استخر ایزی ست در فضای باز امکان پذیر بوده اما دقت داشته باشید که در صورت نصب و استفاده بلند مدت بخصوص در برابر نور آفتاب فصول گرما بهتر است از یک سایه بان برای افزایش طول عمر استخر استفاده شود.

  • ظرفیت نفرات استفاده از این استخر ایزی ست چه تعداد است؟

با توجه به اینکه قطر استخر ایزی ست اینتکس حدود 2.5 متر بوده می تواند برای سه الی چهار نفر به صورت همزمان استفاده شود.

در پایان...

استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر 2.44 متر یکی از کوچکترین و سبک ترین استخر اتوماتیک قابل حمل تولید شده بوده که امکان استفاده در فضای باز و بسته بخصوص در ویلا و حیاط منزل را فراهم می سازد. این محصول قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه به خود را داشته و در کوتاه ترین زمان ممکن امکان نصب و جمع شدن را برای مصرف کنندگان خود ایجاد می کند. جهت خرید استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی می توانید به صورت اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

قطر
244 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
عمق
53 سانتی متر
ظرفیت
2100 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
6.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی اتوماتیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...