استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28143

از {{model.count}}

intex 28143 easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با قطر 4 متر یکی از مدل های بزرگ از سری استخر پیش ساخته اتوماتیک بوده که بر خلاف مدل مشابه خود فاقد پمپ تصفیه آب می باشد به همین دلیل از قیمت ارزانتری برخوردار است. این استخر ایزی ست با قابلیت راه اندازی اتوماتیک توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 4 متری یکی از پر فروش ترین استخر ایزی ست آماده شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی خانوادگی و استفاده در ویلا و فضای باز عرضه شده است. این استخر پیش ساخته اتوماتیک در واقع طراحی و ساختار بدنه مشابه دیگر مدل های خود داشته و تنها از نظر ابعاد و ظرفیت آب متفاوت می باشد. داشتن ابعاد راه اندازی شده 396 در 84 سانتی متر باعث شده تا 7290 لیتر آب را به راحتی در خود جای دهد. این ظرفیت آب در حالی در این استخر جای گرفته که عمق مفید آن برای جلوگیری از سر ریز شدن آب به 74 سانتی متر می رسد. این محصول روی بدنه خود دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه داشته و یک دریچه نیز در قسمت کف برای تخلیه آب تعبیه شده است تا کار را برای مصرف کنندگان راحت تر کند.

استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس قابلیت راه اندازی اتوماتیک دارد. تنها کافیست لبه باد شونده را توسط پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه ایجاد کرده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاوم باشد. این بدنه در قسمت لبه خود از PVC وینیل بهره برده تا با گرفتن وزن سبک به راحتی باد شود. این متریال به دلیل انعطاف بالا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود از همین رو توسط انواع وسیله های نقلیه حمل می شود. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست 4 متری اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکسمراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.


استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با قطر 396 سانتی متر، یکی از مدل های بزرگ از سری استخر پیش ساخته اتوماتیک بوده که دارای قابلیت راه اندازی سریع و بدون فریم می باشد. استخر ایزی ست سبک ترین و مقرون به صرفه ترین استخر پیش ساخته آماده محسوب شده که امکان حمل و راه اندازی در فضای باز و بسته را به مصرف کنندگان می دهد تا فضای لازم را برای تفریحات آبی سنین بالای 6 سال فراهم سازد. این محصول بدون کمک گرفتن از فریم و پایه به راحتی راه اندازی و نصب شده بنابراین نیازی به نصاب های فروشگاه مستر اینتکس نخواهد بود. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این کالا خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم را قبل از خرید کسب کنید...

استخر ایزی ست اینتکس

طراحی و ساخت استخر ایزی ست

طراحی و ساختار ظاهری بدنه همانطور که در تصاویر این استخر پیداست به صورت گرد بوده و شامل بدنه نگهدارنده آب و لبه باد شونده می شود. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه بوده و یک دریچه تخلیه نیز در قسمت کف به کار برده شده است تا در زمان تعویض آب روند راحت تری در پیش داشته باشید. جهت احداث استخر ایزی ست پیش ساخته کافیست لبه باد شونده را با استفاده از انواع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی شده و سپس استخر را از آب پر کنید تا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد.

احداث استخر ایزی ست اینتکس

جنس و متریال استخر ایزی ست

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از ترکیب پلاستیک PVC وینیل با الیاف شمعی تولید شده تا بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر دمای و فشار آب ایجاد کند بنابراین خیال مصرف کنندگان بابت استحکام بدنه اصلی راحت خواهد بود. تنها برای قسمت بادشو از PVC تک لایه استفاده شده تا علاوه بر گرفتن وزن سبک به راحتی باد شود. بدنه این استخر به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکتری جمع شده تا توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد. دقت داشته باشید که قبل از نصب از یک زیرانداز مطمئن استفاده کرده و مانع از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه شوید. گرچه متریال استخر قابلیت تعمیر داشته بنابراین از حالت یک بار مصرف بودن خارج خواهد بود.

متریال استخر ایزی ست

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر ایزی ست

ابعاد راه اندازی شده استخر ایزی ست خانگی اینتکس برابر با (قطر: 396 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر) بوده به همین دلیل تا مقدار 7290 لیتر آب را در خود جای دهد. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه باد شونده بوده از همین رو جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب می بایست عمق مفید آن را 74 سانتی متر در نظر گرفت. ابعاد و ظرفیت آب ذکر شده برای استفاده همزمان چند نفر مناسب بوده و بهترین گزینه برای تفریحات آبی کودکان و ریلکس کردن بزرگسالان در استخر می باشد. این محصول در دو مدل با پمپ تصفیه و بدون پمپ تصفیه عرضه شده که این مدل فاقد پمپ تصفیه بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 15 کیلوگرمی عرضه می شود.

در پایان...

استخر ایزی ست پیش ساخته با قطر حدود 4 متر از پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین استخر پیش ساخته قابل حمل بوده که در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی و مورد استفاده به منظور ریلکس کردن و تفریحات آبی قرار می گیرد. در صورتی که به دنبال استخری بزرگ و بدون فریم و پایه هستید، استخر ایزی ست اتوماتیک اینتکس بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا با کمترین هزینه فضای لازم را برای تفریحات آبی در داخل و خارج از محیط منزل داشته باشید. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی ثبت کنید.

قطر
396 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
عمق
74 سانتی متر
ظرفیت
7290 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
15 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...