استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28141

از {{model.count}}

intex 28141 easyset pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست 4 متری با عمق بالا برای سنین مختلف به منظور تفریحات آبی و شنا کودکان همراه با پمپ تصفیه آب فیلتری با قابلیت راه اندازی سریع و آسان در شرکت مستر اینتکس

استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس با قطر 4 متری یکی از مدل های استخر ایزی بزرگ ساخته شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و شنا سنین بالای 6 سال عرضه شده است. استخر ایزی ست اینتکس در مدل های متنوعی از نظر ابعاد و ظرفیت تولید شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش دهد. این محصول دارای ابعاد (قطر: 396 سانتی متر و ارتفاع: 84 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه باد شو می باشد از همین رو برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن به 66 سانتی متر خواهد رسید بنابراین 7290 لیتر آب را در خود جای خواهد داد.

با توجه به این ابعاد و ظرفیت آب ، استفاده از این استخر ایزی ست بادی نه تنها برای تفریحات آبی و شنا بلکه برای پرورش ماهی نیز بسیار کاربردی خواهد بود بنابراین نیازی به صرف هزینه های بالا برای ساخت و احداث استخر بتنی نخواهد بود. طراحی بدنه به صورت گرد بوده که تنها طراحی بدنه صورت گرفته در مدل های مختلف استخر ایزی ست می باشد. بدنه اصلی دارای یک لبه بادشو در قسمت فوقانی بوده که آیتم اصلی برای راه اندازی این استخر می باشد. برای راه اندازی کافیست این قسمت را توسط انواع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. این نوع روند راه اندازی به صورت خودکار و اتوماتیک صورت گرفته به همین دلیل استخر ایزی ست اینتکس به استخر اتوماتیک نیز معروف می باشد.

روی بدنه اصلی نیز دو دریچه آب تعبیه شده تا امکان اتصال انواع پمپ تصفیه آب را داشته باشید. گرچه همراه این محصول یک پمپ تصفیه فیلتری قرار داده شده که قادر است توسط فیلتر کاغذی داخلی خود آب استخر را به خوبی پاک سازی کند. این فیلتر کاغذی قابیلیت شستشو داشته و در صورت پایان عمر آن می توان به راحتی تعویض نمود. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل بوده که بهترین نوع متریال مورد استفاده در انواع استخر ایزی ست پیش ساخته می باشد.

این نوع متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت قرار گرفتن در برابر نور آفتاب آسیبی نخواهد دید. از ویژگی های دیگر این متریال می توان به انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد اشاره کرد. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس با قطر 4 متر کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
396 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
عمق
66 سانتی متر
ظرفیت
7290 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
18 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...