استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با پمپ تصفیه مدل 28131

از {{model.count}}

intex 28131 easyset pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با قطر 366 سانتی متر همراه با پمپ تصیف آب فیلتری برای تفریحات آبی و آب درمانی سنین بالای 6 سال. دارای قابلیت راه اندازی سریع و خودکار در فروشگاه محصولات بادی اینتکس

استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس با قطر 366 سانتی متر از سری مدل های استخر ایزی ست با سایز متوسط بوده که بر خلاف مدل مشابه خود از یک پمپ تصفیه آب فیلتری در سایز H بهره می برد به همین دلیل قیمت بالاتری نسبت به مدل بدون پمپ تصفیه خود دارد. این استخر ایزی ست پیش ساخته نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی نیز می تواند گزینه بسیار کاربردی محسوب شود از همین رو دیگر نیازی به صرف هزینه های بالا برای احداث استخر پرورش ماهی و احداث استخر بتنی نخواهد بود.

ابعاد این محصول برابر (قطر:366 سانتی متر و ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه استخر می باشد. از آنجایی که امکان پر کردن استخر تا قسمت لبه نبوده عمق مفید آن را 58 سانتی متر در نظر گرفته اند تا از سر ریز شدن آب نیز جلوگیری کند. ظرفیت آب 5621 لیتری این محصول دیگر عاملی برای استفاده از این استخر برای پرورش ماهی بوده و همانطور که اشاره کردیم توسط پمپ تصفیه آب فیلتری قابل پاک سازی خواهد بود. گرچه می توان از پمپ تصفیه آب قوی تر نیز برای این استخر ایزی ست استفاده نمود.

طراحی بدنه به صورت گرد بوده که تنها طراحی مورد استفاده برای استخر پیش ساخته ایزی ست می باشد از همین رو بیشترین بازدهی را خواهد داشت. لبه بدنه به صورت بادشو ساخته شده و لازمه راه اندازی استخر خواهد بود. برای راه اندازی می بایست این قسمت را توسط انواع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر نمود تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد به همین دلیل به استخر ایزی ست ، استخر اتوماتیک نیز گفته می شود. روی دیواره بدنه اصلی نیز دو دریچه آب تعبیه شده تا نصب و اتصال پمپ تصفیه روی این استخر به راحتی صورت گیرد.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت کافی را داشته باشد. این نوع متریال در تمامی مدل های استخر ایزی ست استفاده شده و دارای انعطاف بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد تا در نتیجه به راحتی در هر مکانی حمل شود. جنس قسمت لبه نیز مانند بدنه اصلی بوده اما برای سبک بودن این قسمت به دلیل بادشو بودن آن به صورت تک لایه ساخته شده است. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس به منظور تفریحات آبی و پرورش ماهی کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

قطر
366 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
عمق
58 سانتی متر
ظرفیت
5621 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
15.1 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...