استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با پمپ تصفیه مدل 28117

از {{model.count}}

intex 28117 easyset pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست 3 متری همراه با پمپ تصفیه آب فیلتری برای تفریحات آبی خانگی و ویلا. خرید استخر پیش ساخته اتوماتیک مناسب سنین بالای 6 سال در نمایندگی محصولات بادی اینتکس

استخر ایزی ست پیش ساخته با قطر 305 سانتی متر یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته آماده تولید شده برای سنین مختلف از جمله سنین بالای 6 سال بوده که به منظور تفریحات آبی در فضای باز و بسته توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. استخر ایزی ست 3 متری اینتکس در چند مدل تولید شده که مدل مشابه دارای ارتفاع بیشتری نسبت به خود می باشد. خود این استخر نیز دارای مدل بدون پمپ تصفیه نیز بوده که قیمت پایین تری دارد. استخر پیش ساخته امروزه یکی از پر فروش ترین استخر تفریحی و شنا تولید شده به حساب می آید که در این میان استخر ایزی ست به عنوان متفاوت ترین استخر پیش ساخته عرضه می شود.

استخر هایی که برای نصب و راه اندازی نیازی به هیچ نوع فریم و پایه ای نبوده از همین رو وزن و حجم کم و روش راه اندازی آسوده تری دارند. طراحی بدنه این محصول به صورت گرد بوده که تنها طراحی صورت گرفته برای انواع استخر ایزی ست می باشد. لبه این استخر به صورت بادشو طراحی و ساخته شده که نقطه اصلی راه اندازی یک استخر ایزی ست می باشد. تنها کافیست این قسمت را توسط پمپ باد محصولات بادی راه اندازی و باد کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا در نتیجه شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد بنابراین در زمان نصب نیز بسیار صرفه جویی شده و نیازی به هیچ آموزش و یا نصابی نخواهد بود.

روی بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که برای نصب انواع پمپ تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد. همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب سایز H قرار داده شده که برای پاک سازی احجم آب این استخر گزینه مناسبی خواهد بود. این پمپ تصفیه با برق شهری کار کرده و امکان شستشو و تعویض فیلتر کاغذی آن فراهم خواهد بود. جنس بدنه استخر ایزی ست بادی اینتکس از پلاستیک PVC وینیل بوده رایج ترین متریال مورد استفاده در تمامی مدل های استخر ایزی ست می باشد. این نوع جنس بدنه در قسمت نگهدارنده آب به صورت سه لایه و در قسمت لبه به شکل تک لایه ساخته شده است تا در کنار گرفتن وزن کم استحکام خوبی نیز در برابر فشار و دمای متفاوت آب داشته باشد.

این نوع متریال انعطاف پذیری بالایی داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد به همین دلیل در مسافرت ها به راحتی قابل حمل و استفاده خواهد بود. این محصول قابلیت تعمیر داشته بنابراین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه می توان با استفاده از پک تعمیرات اینتکس اقدام به ترمیم و اسنتفاده مجدد از آن کرد. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس سایز 3 متری همراه با پمپ تصفیه آب فیلتری کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
عمق
46 سانتی متر
ظرفیت
3077 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
40 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 1250 لیتر
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...