استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28103

از {{model.count}}

intex 28103 child cars easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست کودک با طرح ماشین ها از جدید ترین استخر ایزی ست پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس برای تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال به همراه دریچه اتصال پمپ تصفیه و دریچه تخلیه آب با قابلیت راه اندازی اتوماتیک عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته ایزی ست کودک با طرح ماشین ها کوچکترین استخر ایزی ست پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی روزمره کودکان بالای 3 سال در فضای باز و بسته عرضه شده است. این استخر پیش ساخته در واقع مانند مدل های مشابه خود از طراحی و ساختار گرد بوده و شامل محفظه نگهدارنده آب و لبه باد شونده می باشد. استخر ایزی ست تنها استخر پیش ساخته تولید شده بوده که بدون نیاز به فریم و پایه به راحتی راه اندازی می شود. برای احداث استخر ایزی ست کودک کافیست ابتدا لبه باد شونده را توسط پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کرد تا شکل و استحکام لازم را به صورت خودکار به خود بگیرد. گفتنی است که بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه در قسمت کف برای تخلیه و تعویض راحت آب می باشد.

استخر ایزی ست طرح ماشین کودک دارای ابعاد راه اندازی شده 183 در 51 سانتی متر بوده اما به دلیل سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 41 سانتی متر در نظر می گیرد به همین دلیل قادر است تا مقدار 886 لیتر آب را در درون خود جای دهد. بدنه اصلی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC سه لایه بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم را ایجاد کرده تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاوم باشد. قسمت لبه نیز از PVC وینیل تک لایه تولید شده تا با گرفتن وزن سبک به راحتی باد شود. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست کودک اینتکس مدل 28103 کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش اینترنتی و یا به صورت تلفنی ثبت کنید.


استخر پیش ساخته ایزی ست کودک اینتکس یکی از کوچکترین و سبک ترین استخر پیش ساخته اتوماتیک عرضه شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت استفاده در فضای باز و بسته برای تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال تولید شده است. این محصول با توجه به ساختار راه اندازی بدون فریم و پایه خود در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی شده و از نقاط بادشو بسیار کمتری نسبت به انواع استخر بادی برخوردار است بنابراین کمتر در معرض آسیب قرار می گیرد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت این استخر بادی پیش ساخته اینتکس خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم را قبل از خرید کسب کنید...

استخر ایزی ست کودک

طراحی و ساخت استخر ایزی ست

همانطور که می دانید طراحی و ساختار بدنه انواع استخر ایزی ست به صورت گرد بوده و شامل بدنه نگهدارنده آب و لبه بادشونده می باشد. این دو قسمت به هم متصل بوده و دلیل اصلی راه اندازی آن لبه باد شونده خواهد بود بنابراین برای نصب استخر ایزی ست کودک ابتدا می بایست لبه استخر را توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی نموده و سپس استخر را از آب پر کنید تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای جمع کردن استخر نیز می توانید از دریچه تخلیه آب تعبیه شده در قسمت کف استفاده کرده و سپس لبه باشونده را خالی کنید. این نوع روش راه اندازی که روشی خودکار محسوب شده باعث شده تا استخر های ایزی ست را به استخر پیش ساخته اتوماتیک در بازار بشناسند.

جنس و متریال استخر ایزی ست

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم می باشد. این متریال هنگام استفاده در برابر نور آفتاب آسیب پذیر نبوده اما در صورت قرار دادن در مدت زمان طولانی در فضای باز بهتر است از یک سایه بان برای آن استفاده نمایید. برای لبه بادشونده نیز از PVC وینیل تک لایه به کار برده شده تا به راحتی باد شده و وزن سنگینی به خود نگیرد. از ویژگی های مهم در متریال استفاده شده می توان به انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد از همین رو از حالت یک بار مصرف بودن خارج خواهد شد.

استخر ایزی ست ارزان

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر ایزی ست

ابعاد راه اندازی شده استخر ایزی ست پیش ساخته کودک برابر با (قطر: 183 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده تا قسمت لبه بدنه اصلی می باشد بنابراین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را برای پر کردن از آب 41 سانتی متر در نظر می گیرند. با توجه به ابعاد ذکر شده مقدار ظرفیت آب استخر کودک برابر با 886 لیتر بوده که در بازه زمانی کوتاهی با داشتن فشار آب مناسب فراهم می شود. این استخر در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن سبک 2.6 کیلوگرمی عرضه می شود به همین دلیل با کمترین اشغال فضا در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود.

در پایان...

استخر پیش ساخته ایزی ست کودک اینتکس با طرح انیمیشنی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین استخر بادی پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و آبتنی کودکان بالای 3 سال در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو بهترین و مقرون به صرفه ترین استخر قابل حمل برای تفریحات تابستانی فرزندان شما محسوب می شود. برای خرید استخر ایزی ست کودک اینتکس می توانید به روش تلفنی و یا به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
183 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
عمق
41 سانتی متر
ظرفیت
886 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
2.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...