استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 26175

از {{model.count}}

intex 26175 easyset pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 26175 بزرگترین استخر ایزی ست پیش ساخته با ارتفاع 122 و قطر 549 سانتی متر همراه با لوازم جانبی مختلف در فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس

استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس با قطر 549 سانتی متر بزرگترین استخر ایزی ست آماده و پرتابل شرکت اینتکس محسوب شده که برای سنین بالای 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر ایزی ست با توجه به ابعاد (قطر: 549 سانتی متر و ارتفاع: 122 سانتی متر) خود قادر است تا مقدار 20650 لیتر آب را در درون خود جای دهد بنابراین نه تنها برای تفریحات آبی و شنا بلکه برای پرورش ماهی نیز گزینه بسیار کاربردی خواهد بود. کاربرد بالای این استخر باعث شده تا مصرف کنندگان از صرف هزینه های زیاد بابت نصب و راه اندازی استخر بتنی خودداری کنند.

طراحی بدنه به صورت گرد بوده و از لبه بادشو برای راه اندازی سریع و خودکار بهره مند است. تنها کافیست قسمت لبه را با استفاده از انواع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. این نوع روش راه اندازی نیازی به نصاب و آموزش حرفه ای نبوده بنابراین هر مصرف کننده ای امکان راه اندازی این استخر با وجود داشتن ابعاد بزرگ خواهند داشت. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل بوده که برای قسمت نگهدارنده آب از ساختار سه لایه استفاده شده است از همین رو در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت بنابراین می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد.

این نوع جنس بدنه بهترین نوع متریال مورد استفاده در انواع استخر ایزی ست بوده زیرا علاوه بر داشتن وزن مناسب از انعطاف بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر برخوردار است تا توسط انواع وسیله نقلیه قابل حمل و جا به جایی باشد. تنها برای قسمت لبه از ساختار یک لایه استفاده شده تا وزن سبکی به خود بگیرد. همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب فیلتری بزرگ با قدرت 5678 لیتری قرار داده شده که به راحتی پاسخگوی پاک سازی آب استخر مورد نظر خواهد بود. این پمپ تصفیه توسط دو دریچه آب تعبیه شده روی بدنه اصلی وصل شده و به راحتی قابل استفاده خواهد بود.

از دیگر لوازم جانبی مهمی که همراه استخر قرار داده شده می توان به نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز اشاره کرد. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته بزرگ اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
549 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
عمق
104 سانتی متر
ظرفیت
20650 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
61 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...