استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 26167

از {{model.count}}

intex 26167 easyset pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست عمیق اینتکس با قطر 457 و ارتفاع 122 سانتی متر همراه با لوازم جانبی کامل برای تفریحات آبی، شنا و همچنین قابل استفاده برای پرورش ماهی و کشاورزی در نمایندگی اینتکس

استخر ایزی ست بزرگ پیش ساخته اینتکس یکی از بزرگترین استخر ایزی ست آماده تولید شده برای تفریحات آبی وشنا بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این استخر ایزی ست دارای ابعاد (قطر: 457 سانتی متر و ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 14141 لیتر آب را در درون خود جای دهد از همین رو با توجه به این ابعاد و ظرفیت آب، این استخر نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی نیز استفاده های زیادی می شود بنابراین نیازی به صرف هزینه های زیاد برای احداث استخر بتنی نخواهد بود.

طراحی و ساختار بدنه اصلی همانطور که ار تصویر قابل مشاهده بوده به صورت گرد می باشد. برای قسمت لبه استخر از یک لایه باد شو استفاده شده که نقطه اصلی راه اندازی این محصول می باشد. برای راه اندازی و نصب استخر ایزی ست اینتکس می بایست لبه بادشو را توسط انواع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر مورد نظر را از آب پر کرد تا به مرور زمان و به صورت خودکار شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. روش راه اندازی اتوماتیک تنها در انواع استخر ایزی ست امکان پذیر بوده تا زمان کمی را از مصرف کنندگان بگیرد.

این محصول روی بدنه اصلی خود دو دریچه آب داشته که برای نصب انواع پمپ تصفیه آب استفاده می شود. همراه این کالا یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 3785 لیتر قرار داده شده که به راحتی پاسخگوی تصفیه آب درون این استخر خواهد بود. این پمپ تصفیه با برق شهری کار کرده و فیلتر آن به راحتی قابل شستشو و تعویض خواهد بود. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده که توان بالایی را در برابر فشار و دمای آب ایجاد می کند. این نوع جنس بدنه و متریال در تمامی مدل های استخر ایزی ست پیش ساخته به کار برده شده زیرا از انعطاف پذیری بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر برخوردار می باشد.

از طرفی داشتن قابلیت تعمیر باعث شده تا خیال هر مصرف کننده ای بابت استفاده مجدد پس از آسیب دیدن استخر راحت باشد. همراه این کالا یک نربان پیش ساخته با قابلیت نصب مجزا قرار داده شده و برای محافظت بیشتر از آن یک درپوش و زیرانداز در نظر گرفته شده است. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته بزرگ اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
عمق
104 سانتی متر
ظرفیت
14141 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
44 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...