استخر پیش ساخته آماده یکی از محصولات پرطرفدار برندهای اینتکس و بست وی می باشند که دارای ویژگی های منحصربفرد در مقابل احداث استخر های بتنی و استخر فایبرگلاس دارند که در ادامه به توضیح درباره برخی از این تفاوت ها خواهیم پرداخت.


  • طراحی و ساخت استخر پیش ساخته

استخر آماده شرکت های اینتکس و بست وی عموما دارای طراحی های مستطیل، مربع، بیضی و دایره می باشند که بسته به فضای در اختیار و مورد استفاده می توانید شکل و ابعاد مورد نظر خود را انتخاب نمایید. تمامی استخر های پیش ساخته اینتکس و بست وی طوری طراحی شده اند تا بتوانید از این محصولات در داخل زمین و بعنوان استخر پیش ساخته توکار نیز استفاده نمایید.

در قسمت های بالایی استخر آماده اینتکس و بست وی میله های گالوانیزه قرار داده شده است که به کمک پایه های U شکل تعبیه شده در قسمت های پایینی، استخر را شکل می دهد. بر روی بدنه تمامی استخر های پیش ساخته دریچه هایی جهت اتصال پمپ تصفیه آب تعبیه شده است که به کمک آن و در صورت وجود پمپ تصفیه در پک استخر، پمپ را به محصول متصل کنید.


  • جنس بدنه و ابعاد استخر آماده

استخر پیش ساخته اینتکس دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی بوده که بصورت سه لایه تعبیه شده است و در داخل این لایه ها نیز از الیاف ابریشمی استفاده شده است و می تواند استحکام بسیار بالایی در برابر برخورد اشیا خارجی و همچنین فشار آب و ضربه در هنگام استفاده در اختیار شما قرار دهد. همچنین در قسمت کف محصول نیز از همین متریال برای ساخت استفاده شده است و نمای داخلی استخر نیز به شکل کاشی بوده و زیبایی دوچندان به محصول بخشیده است.

ابعاد استخر آماده اینتکس و بست وی بطور پیش ساخته بوده و دارای ابعاد مشخصی می باشد. کوچکترین استخر های پیش ساخته را می توان استخرهایی با طول ۲.۵ متر و عرض ۱.۵ متر معرفی نمود که به نسبت استانداردهای هر شرکت دارای ابعاد متنوعی تا بزرگترین سایز استخر پرتابل که طولی در حدود ۱۰ متر و ۵ متر عرض دارند. نهایت ارتفاع تعبیه شده برای استخر های پیش ساخته ۱۳۲ سانتی متر بوده و می تواندی محصول مناسبی برای استفاده خانوادگی و تفریحات دسته جمعی باشد.

استخر آماده گرد اینتکس

  • اقلام همراه و ویژگی ها

از مهم ترین اقلام همراه استخر های پیش ساخته می توان به اقلام همراه آن ها اشاره نمود که برخی از مدل استخر های برندهای intex و bestway دارای پمپ تصفیه شنی به همراه کلرزن بوده و می توانند آب استخر شما را پاکیزه نگه داشته تا در مصرف آب صرفه جویی کنید. از دیگر اقلام همراه استخر های پیش ساخته می توان به نردبان اشاره نمود که اکثر استخرهای پیش ساخته با ارتفاع هایی بالاتر از ۹۰ سانتی متر دارای نردبان هستند که این نردبان نیز بصورت دو طرفه بوده و ورود و خروج از استخر را برای شما آسوده خواهد کرد.

درپوش برای جلوگیری از ورود زباله و اشیا خارجی به داخل استخر و همچنین حفظ دمای آب در صورت استفاده از آب گرم در استخر از سایر کاربردهای این درپوش می باشد. برخی از مدل های استخر های پیش ساخته نیز دارای زیرانداز می باشند که از پوسیدگی و برخورد استخر به کف زمین جلوگیری می کند. در صورت نیاز می توانید کف استخر را با تاتامی (کفپوش فومی) تجهیز کنید و استخر خود را بر روی آن نصب کنید تا در هنگام استفاده و یا حرکت در داخل آب، کف نرمی را زیر پاهای خود احساس کنید.


  • جمع بندی

استخر آماده می تواند جایگزین مناسبی برای کسانی باشد که نیاز به یک استخر با ابعاد متنوع می باشند که بتوانند در صورت آن را جابجا کرده و در مکان دیگری نیز استفاده کنند. مقرون به صرفه بودن نیز از مهم ترین ویژگی های این کالا بشمار می رود که نسبت به احداث استخر انتخاب بسیار بهتری خواهد بود. اقلام همراه همچون نردبان و پمپ تصفیه و زیرانداز نیز از ویژگی های این سری محصولات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا خرید استخر پرتابل برای فضای موردنظر خود و دریافت راهنمایی برای انتخاب استخر استاندارد و مناسب برای فضای خود می توانید با مشاورین فروش محصولات بادی و پیش ساخته اینتکس و بست وی در فروشگاه مستر اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.