استخر پیش ساخته

استخر پش ساخته بزرگ اینتکس مدل 26340

از {{model.count}}

intex 26340 portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس مدل فریمی گرد از بزرگترین استخر آماده و پرتابل نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در فضای باز به صورت روکار و توکار تولید شده است. این محصول به دلیل ابعاد بزرگ و ظرفیت آب بالای خود می تواند علاوه بر تفریحات آبی و شنا، به منظور استخر پیش ساخته پرروش ماهی و کشاورزی نیز استفاده شود.

استخر پیش ساخته اینتکس مدل گرد فریمی با قطر 732 سانتی متر، بزرگترین استخر پیش ساخته گرد عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز بسیار کاربردی خواهد بود. طراحی ظاهری این محصول مطابق با تصاویر آن به صورت گرد بوده و شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده می باشد. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه بوده و دو دریچه تخلیه نیز برای تعویض راحت تر آب استخر در قسمت کف به کار برده شده است. جهت احداث استخر پیش ساخته شنا اینتکس می توانید از نصاب های مجرب شرکت مستر اینتکس بهره مند شوید تا استخر شما را در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی کنند.

بدنه اصلی استخر پیش ساخته پرورش ماهی بزرگ ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه و مشابه برزنت فراهم ساخته تا در برابر دما و فشار آب، نور آفتاب و همچنین ساییدگی های سطحی مقاومت لازم را داشته باشد. متریالی که با وجود ضخامت بالا به راحتی در ابعاد کوچکتری جمع شده و با احتساب لوازم جانبی همراه خود وزنی برابر با 171 کیلوگرم خواهد داشت از همین رو توسط وسیله های نقلیه صندوق دار به راحتی حمل خواهد شد. فریم و پایه های در نظر گرفته شده نیز از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه تولید شده که کاملا ضد زنگ و مقاوم می باشند. این فریم ها تحمل وزن بسیار بالایی داشته و در عین حال خود از وزن سبکی بهره می برند.

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته ویلا اینتکس برابر با (قطر: 732 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده اما برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 122 سانتی متر در نظر می گیرند از همین رو قادر است تا مقدار 47241 لیتر آب را در خود جای دهد. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه شنی همراه خود تصفیه می شود. پمپ تصفیه ای که با شن سیلیس کار کرده و علاوه بر پاک سازی آب موجب شفاف سازی آن نیز خواهد شد. علاوه بر پمپ تصفیه، یک نردبان با قابلیت نصب مجزا، یک درپوش و یک زیرانداز برای آن در نظر گرفته شده تا از نظر مهمترین لوازم جانبی کامل باشد.

قطر
732 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
عمق
122 سانتی متر
ظرفیت
47241 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
171 کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی ۸۵۰۰ لیتری
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...