استخر پیش ساخته

استخر فریمی 4 متری بست وی مدل 56424

از {{model.count}}

bestway 56424 4 meter portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فریمی 4 متری بست وی مدل 56424 یک نوع استخر پیش ساخته می باشد که مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان بوده و می توانند اوقات فراغت پر از نشاطی را به وسیله این محصول سپری بنمایند. این استخر پیش ساخته ارزان از وینیل تولید شده است و جنس پایه های آن نیز از آلومینیوم ضد زنگ است.

استخر فریمی 4 متری بست وی مدل 56424 یکی از تولیدات با کیفیت و کاربردی شرکت bestway می باشد که از مزیت های متعددی برخوردار است. این محصول از سری استخر پیش ساخته های جدید این شرکت بوده که با کمی تغییرات نسبت به تولیدات قبلی، تولید و روانه بازار شده است. این استخر پیش ساخته که با نام استخر فریمی نیز در دنیا شناخته می شود، از قابلیت های زیادی برخوردار است. از این محصول می توان برای تفریحات خانوادگی و تفریحات آبی دسته جمعی بهره مند شد. همچنین لازم به ذکر است که این استخر قابلیت استفاده به عنوان استخر کشاورزی و یا استخر پرورش ماهی را نیز دارا می باشد.

ساختار کلی این محصول تشکیل شده است از یک بدنه و تعدادی پایه. بدنه این استخر همانند دیگر محصولات تولید شده توسط بست وی از وینیل به همراه الیاف برزنتی تولید شده است. الیاف برزنتی موجود در این محصول باعث بالا تر رفتن مقاومت استخر شده و دوام آن را تا حد بسیار زیادی بالا برده است. پایه های این استخر پیش ساخته ارزان نیز از آلومینیوم تولید گردیده است. از قابلیت های پایه های قرار داده شده بر روی این محصول می توان به ضد زنگ بودن و استحکام بسیار بالا اشاره کرد.

ابعاد استخر فریمی بست وی تشکیل شده از طول: 400 سانتی متر، عرض: 211 سانتی متر و ارتفاع: 81 سانتی متر می باشد. از این محصول می توان درون حیاط منزل و یا ویلا استفاده نمود. همچنین این استخر پیش ساخته یکی از بهترین گزینه ها برای آب درمانی افراد درون منزل به شمار می رود. شما می توانید برای خرید استخر فریمی و همینطور دریافت مشاوره به فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
400 سانتی متر
عرض
۲۱۱ سانتی متر
ارتفاع
۸۱ سانتی متر
ظرفیت
۴۵۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۳۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۱۲۴۹ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...