استخر پیش ساخته

استخر فریمی کودک بست وی مدل 56283

از {{model.count}}

bestway 56283 baby frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فریمی کودک بست وی با طراحی گرد، یکی از با کیفیت ترین استخر قابل حمل کودک عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در فصول گرما برای تفریحات آبی سنین بالای 2 سال تولید شده است. این محصول دارای فریم های مجزا برای نصب و راه اندازی سریع بوده و به دلیل ظرفیت آب و ابعاد بزرگ خود قادر خواهد بود تا دو کودک را به صورت همزمان در خود جای دهد.

استخر فریمی کودک بست وی با طراحی بدنه گرد، از سبک ترین و کوچک ترین استخر پیش ساخته کودک عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی کودکان بالای 2 سال تولید شده است. استخر پرتابل کودک بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 152 سانتی متر، ارتفاع: 38 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 580 لیتر آب را در خود جای دهد. از این استخر کودک بست وی می توان برای تفریحات تابستانی کودکان در فضای باز استفاده نمود و از طرفی به دلیل ابعاد بزرگ خود می تواند تا دو کودک را در خود جای دهد.

طراحی و ساختار بدنه استخر قابل حمل کودک به گونه ای بوده که شامل بدنه نگهدارنده آب و فریم های متصل شونده می باشد. تنها کافیست فریم ها را با توجه به روش نصب در دفترچه راهنما به بدنه اصلی متصل نموده و سپس استخر را از آب پر نمود. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC ضخیم بوده و مانند متریال سیلیکونی تولید شده است. این نوع جنس بدنه توان بالایی در برابر فشار و دمای متفاوت آب داشته و از طرفی در برابر نور آفتاب آسیب ناپذیر خواهد بود. فریم و پایه های نیز از آلومینیوم ضد زنگ تولید شده که در کنار داشتن وزن سبک از تحمل وزن بالایی برخوردار هستند. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 4.4 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید استخر فریمی کودک بست وی می توانید به روش تلفنی و یا اینترنتی سفارش خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۸ سانتی متر
ظرفیت
۵۸۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۴.۴ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
بدنه ضد زنگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...