استخر پیش ساخته

استخر فریمی مستطیلی بست وی مدل 56403

از {{model.count}}

bestway 56403 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فریمی مستطیلی بست وی مدل 56403 از سری استخر فریمی ساخته شده توسط برند بست وی دارای ابعاد،170×259×61 که مناسب برای استفاده در داخل منازل، حیاط، ویلا و باغ می باشد. بدنه استخر فریمی از پی وی سی و همچنین فریم های فلزی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. برای خرید و قیمت استخر فریمی از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

استخر فریمی مستطیلی بست وی مدل 56403 از سری استخر فریمی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است، این استخر فریمی دارای جنس بدنه ای ساخته شده از پی وی سی می باشد که این پی وی سی ها مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و تابش نور خورشید از خودشان نشان می دهد. بدنه پی وی سی این استخر فریمی به کمک یک سری فریم فلزی ضد زنگ بر روی زمین قرار می گیرند، این فریم ها وظیفه اصلی نگهداری استخر بر روی زمین را بر عهده دارند. فریم های استخر 56403 به دو روش عمودی و افقی به بدنه استخر متصل می شوند.

بر روی بدنه استخر پیش ساخته بست وی دو قسمت برای اتصال پمپ تصفیه قرار داده شده است که از این طریق می توانید پمپ تصفیه آب به استخر خودتان متصل کنید، گفتنی است که در بسته بندی استخر، پمپ تصفیه قرار داده نشده است، ابعاد استخر فریمی مستطیلی بست وی مدل 56403 برابر است با 170×259 سانتی متر و ارتفاعی برابر با 61 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان از این استخر پیش ساخته می باشد. استخر فریمی بست وی مناسب برای استفاده در حیاط منازل، ویلا و باغ می باشد.

استخر فریمی دارای یک سری مزیت نسبت به استخر بتنی می باشد که یکی از آنها قابلیت جا به جایی آن می باشد و همچنین در صورت عدم استفاده از این سری استخر ها میتوانید آن ها را جمع آوری کنید و از فضای اشغال شده استفاده کنید، با توجه به ابعاد ذکر شده این استخر بیشتر مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان می باشد. برای خرید استخر فریمی مستطیلی بست وی مدل 56403 می توانید از فروشگاه مستر ایتنکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را باضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۲۵۹ سانتی متر
عرض
170 سانتی متر
ارتفاع
۶۱ سانتی متر
ظرفیت
2300 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
13 کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...