استخر پیش ساخته

استخر فایبرگلاس ویلا بست وی مدل 56586

از {{model.count}}

bestway 56586 fiberglass above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فایبرگلاس ویلا بست وی یکی از مدل های بزرگ تولید شده توسط شرکت بست وی محسوب شده که به همراه لوازم جانبی کامل به وسیله نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر دارای کیفیت ساختاری بسیار بالایی بوده و با وجود ابعاد و ظرفیت آب بالا قیمتی مقرون به صرفه تر از احداث استخر بتنی خواهد داشت. این کالا قابلیت نصب به روش روکار و یا داخل زمین را خواهد داشت.

استخر فایبرگلاس ویلا بست وی یکی از بهترین و مقاوم ترین استخر پیش ساخته عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت تفریحات آبی، شنا و همچنین پرورش ماهی تولید شده است. همانطور که در مدل های مشابه این طراحی با ابعاد متفاوت صورت گرفته، بدنه اصلی و نگهدارنده آب از PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی ساخته شده است که متریالی برزنتی محسوب می شود. بلوک های فایبرگلاس در نظر گرفته شده برای این استخر به صورت مجزا توسط فریم های مخصوص خود در قسمت بیرونی بدنه نصب می شود تا استحکام استخر مورد نظر را بیش از پیش افزایش داده و تاثیر خوبی در ظاهر این محصول بگذارد. بدنه اصلی برزنتی خود توسط فریم های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی شده و از قسمت بیرونی کاملا توسط فایبرگلاس پوشش داده می شود.

از مهمترین ویژگی استخر پیش ساخته فایبرگلاس عمیق می توان به اسکیمر زباله گیر سرخود، داشتن پمپ تصفیه شنی 3028 لیتر در ساعت، کاور، زیرانداز، نردبان و کلر زن اشاره کرد. تمامی این لوازم جانبی از مهمترین و پر کاربرد ترین لوازم یدکی استخر پیش ساخته محسوب شده که در کنار این استخر با وزن بسته بندی 174 کیلوگرمی عرضه می شود. ابعاد راه اندازی شده استخر برابر با (طول: 500 سانتی متر، عرض: 360 سانتی متر، ارتفاع: 120 سانتی متر) بوده از همین رو قادر است تا مقدار 16296 لیتر آب در خود جای دهد از همین رو پمپ تصفیه همراه این محصول کاملا پاسخگو تصفیه آب آن خواهد بود. جهت احداث استخر فایبرگلاس پیش ساخته می توانید از نصاب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید. برای خرید استخر فایبرگلاس ویلا بست وی کافیست پس از مشاوره گرفتن از همکاران ما، سفارش خود را به صورت حضوری، تلفنی و یا آنلاین ثبت کنید.

طول
500 سانتی متر
عرض
360 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
عمق
110 سانتی متر
ظرفیت
16296 لیتر
جنس بدنه
PVC و فایبرگلاس
جنس فریم و پایه
فایبرگلاس
وزن
۱۷۴ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی 3028 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...