استخر بادی

استخر طلقی بچگانه بست وی مدل 55029

از {{model.count}}

bestway 55029 talc baby pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر طلقی بچگانه بست وی با قطر 152 سانتی متر از سبک ترین و کم حجم ترین استخر تفریحی کودک عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که با طراحی کودک پسندانه ای تولید شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به متریال طلقی خود بوده و در ابعاد کوچکتر جمع می شود از همین رو به راحتی در هر مکانی قابل حمل می باشد.

استخر طلقی بچگانه بست وی با قطر 152 سانتی متر، متفاوت ترین استخر تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی سنین بالای 2 سال عرضه شده است. این محصول دارای متریالی از پلاستیک PVC طلقی بوده که بدون نیاز به باد کردن و نصب پایه، در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و می توانید با خیالی آسوده در برابر نور آفتاب استفاده نمایید. از مهمترین ویژگی در جنس بدنه این نوع استخر می توان به عدم آسیب پذیری سریع و راحت آن اشاره کرد.

استخر طلقی بچه گانه بست وی از ابعاد (قطر: 152 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بهره مند بوده و می تواند تا مقدار 435 لیتر آب را در خود جای دهد به همین دلیل بهترین گزینه برای آبتنی و تفریحات آبی فرزندان شما خواهد بود. این کالا دارای وزن بسته بندی 1.3 کیلوگرمی بوده و به دلیل انعطاف بالای بدنه در ابعاد کوچکتری نیز قابل جمع شدن خواهد بود بنابراین می توانید به راحتی در مسافرت ها حمل و برای کودکان خود استفاده نمایید. برای خرید استخر طلقی گرد بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا به روش تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
ظرفیت
۴۳۵ لیتر
وزن
۱.۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...