استخر بادی

استخر طلقی بست وی با قطر 1.۲ متر مدل 55028

از {{model.count}}

bestway 55028 baby talc pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر طلقی بست وی با قطر 122 سانتی متر از سبک ترین و کمجا ترین استخر کودک عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که بدون باد شدن در کوتاه ترین زمان راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد. استخری که می تواند بالای 200 لیتر آب را در خود جای داده و برای تفریحات آبی سنین بالای 2 سال استفاده شود.

استخر طلقی بست وی یکی از متفاوت ترین استخر تفریحی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که بر خلاف استخر بادی به هیچ عنوان امکان باد شدن را ندارد از همین رو دارای طول عمر بیشتری می باشد. استخر طلقی کودک بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 122 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا 219 لیتر آب را در خود جای دهد. همانطور که می دانید این محصول برای شنا مناسب نبوده بلکه برای تفریحات آبی تابستانی کودکان کاربردی خواهد بود.

جنس و متریال تمامی قسمت های بدنه استخر کودک از پلاستیک PVC طلقی با انعطاف بالا بوده که می توان در ابعاد بسیار کوچکتری جمع شود. این ویژگی کمک می کند تا به راحتی و با کمترین اشغال فضا، استخر خود را در مسافرت ها نیز حمل کنید. استفاده از طرح های کودک پسندانه در قسمت بیرونی بدنه اصلی نیز می تواند در روحیه فرزندان شما موثر باشد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید استخر طلقی گرد کودک بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
۱۲۲ سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
ظرفیت
۲۱۹ لیتر
وزن
۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
وزن کم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...