استخر بادی

استخر طلقی اینتکس کودک مدل 58472

از {{model.count}}

intex 58472 kiddie pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر طلقی اینتکس کودک در سایز بزرگ، متفاوت ترین استخر عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس از نظر طراحی و متریال بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی برای کودکان بالای 3 سال تولید شده است. این محصول قادر است تا 2000 لیتر آب را در خود جای داده و با توجه به ابعاد کوچک آن در حالت جمع شده، به راحتی قابل حمل خواهد بود.

استخر طلقی اینتکس یکی از متفاوت ترین استخر تفریحی کودکان برای استفاده در فضای باز و بسته بوده که توسط فروشگاه اینتکس در سایز های مختلف عرضه می شود. این محصول دارای ابعاد باز شده (قطر: 244 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 2040 لیتر آب را در درون خود جای دهد از همین رو فضایی بزرگ برای قرار گیری آب جهت تفریحات آبی سنین بالای 3 سال ایجاد کرده است. این محصول بر خلاف تمامی انواع استخر بادی، هیچ قسمت بادشو ای نداشته بلکه طراحی بدنه آن به گونه ای بوده که به راحتی امکان تا شدن و جمع شدن در ابعاد بسیار کوچکتر را خواهد داشت از همین رو موجب حمل راحت آن خواهد شد.

جنس و متریال بدنه اصلی همانطور که اشاره کردیم به صورت طلقی بوده و از پلاستیک نرم و مقاوم در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب ساخته شده است. این متریال همانطور که اشاره کردیم انعطاف پذیری بالایی داشته و وزن سبک 4 کیلوگرمی دارد بنابراین به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. برای استفاده از آن در فضای باز بهتر است روی چمن راه اندازی شده و یا در سطوح دیگر از یک زیرانداز مطمئن برای آن استفاده نمایید. برای خرید استخر طلقی اینتکس کودک سایز بزرگ کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به روش تلفنی ثبت کنید.

قطر
۲۴۴ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
ظرفیت آب
2040 لیتر
وزن
۴ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه طرح اقیانوس
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...