استخر بادی

استخر طلقی اینتکس مدل 58477

از {{model.count}}

intex 58477 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر طلقی اینتکس مدل 58477 یک محصول جذاب برای کودکان و خردسالان می باشد با خرید استخر طلقی کودک اینتکس می توانید اسباب تفریح و بازی برای کودکتان در روزهای گرم تابستان فراهم کنید. این محصول دارای ابعادی برابر با 122 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 25 سانتی متر می باشد که برای خرید استخر و استعلام قیمت استخر طلقی اینتکس می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

استخر طلقی اینتکس مدل 58477 از سری استخر های تولید توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس تولیدکننده انواع محصولات بادی می باشد که چندین مدل استخر تولید میکند که عبارت اند از استخر بادی، استخر طلقی، استخر پیش ساخته، استخر ایزی ست که هر کدام از این ها دارای یک سری طراحی های خاص هستند و البته دارای یک سری مزیت ها هستند. استخر طلقی نسبت به استخر بادی دارای مقاومت بیشتری می باشد ولی با این تفاوت که باید استخر طلقی را تا بالاترین نقطه آن پر از آب کنید تا فرم بگیرد. استخر طلقی بر خلاف استخر بادی که برای استفاده از آن باید آن را پر از باد کنیم با ریختن آب داخل آن فرم می گیرد.

جنس بدنه ی این استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است که دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. بر روی بدنه ی این استخر طلقی طرح جذابی حک شده است که می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند و همچنین رنگهای شادی در آن استفاده شده است. ابعاد این استخر کودک اینتکس برابر با 122 سانتی متر قطر و ارتفاعی برابر با 25 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای استخر کودک می باشد. برای خرید استخر طلقی اینتکس میتوانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس که نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران می باشد اقدام کنید. نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و اینترنتی محصولات خود را بفروش می رساند.

قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
280 لیتر
وزن
6 کیلوگرم
جنس بدنه
طلقی
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...