استخر بادی

استخر طلقی اینتکس مدل 58458

از {{model.count}}

intex 58458 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر طلقی اینتکس مدل استخری خاص و کاملا منحصر به فرد می باشد که از سری نوآوری های کمپانی شناخته شده  اینتکس بوده و توانسته است تا توجه بسیاری را به این محصول جلب بنماید. در ادامه جزئیات بیشتری از این استخر را مشاهده خواهید کرد.

استخر طلقی اینتکس مدل 58458 یکی از جدیدترین و خاص ترین محصول تولید شده ی شرکت اینتکس می باشد که در سال 2020 وارد بازار جهانی شد. این استخر به علت طراحی خاص و زیبایی که داشت توانست تا توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین استخر های موجود در بازار جهانی تبدیل شود. همانطور که از نام این استخر پیداست، بدنه ای از جنس طلق دارا بوده که این بدنه از مقاومت بالایی در برابر خم شدن و یا شکستگی دارا می باشد و به خوبی می تواند فشار ناشی از حجم آب زیاد درون استخر را تحمل بنماید. از مزیت هایی که این استخر طلقی نسبت به استخر بادی دارا می باشد این است که دچار پارگی و یا سوراخ شدن نمی شود و می توان مدت زمان زیادی را از آن استفاده نمود.

دیواره این استخر به صورت طرح دار طراحی شده که برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول دارای ابعاد از جمله قطر: 183 سانتی متر و ارتفاع: 38 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب آن 958 لیتر بوده و دارای وزن 1 کیلوگرم است که وزنی بسیار سبک را داشته و با توجه به حجم بسته بندی کوچکی که دارد به راحتی قابل جابجایی و انتقال به مکانی دیگر می باشد. از این محصول می توان درون حیاط منزل و یا پشت بام استفاده نمود. همچنین در فصول سرد نیز این استخر قابل استفاده به عنوان استخر توپ، درون منزل می باشد. شما می توانید این استخر طلقی را از فروشگاه محصولات بادی اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
183 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
ظرفیت آب
958 لیتر
وزن بسته بندی
1 کیلوگرم
جنس بدنه
طلق
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...