استخر بادی

استخر طلقی اینتکس مدل 56451

از {{model.count}}

intex 56451 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر طلقی اینتکس مدل 56451 از سری استخر طلقی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، ساختار کلی این استخر گرد بوده و از برخلاف استخر بادی نیازی به پمپ باد و باد کردن این محصول جهت راه اندازی نیست فقط باید داخل آن پر از آب شود. ابعاد این استخر طلقی کودک اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

آب بازی و آب تنی این روزها به عنوان یک تفریح پر طرفدار در بین کودکان و نوجوانان می باشد از همین رو محصولاتی با این کاربرد تولید شده اند که عبارت اند از استخر بادی، وان بادی، استخر ایزی ست، استخر پیش ساخته و مجموعه بازی بادی که همه این ها دارای کاربردی تقریبا مشترک هستند و توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند. اینتکس یکی از تولید کنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولاتی با این کاربرد را تولید کرده است، این استخر از نوع طلقی می باشد که برخلاف استخر بادی که باید حتما آن را پر از باد کنیم تا مورد استفاده قرار بگیرد این استخر را باید پر از آب کنیم تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.

استخر طلقی دارای مقاومت بالاتری نسبت به استخر بادی می باشد و تنها تفاوت آن نیز در نحوه ی راه اندازی آن می باشد. استخر طلقی همانطور که گفته شد باید پر از آب شود تا فرم خاص خودش را بگیرد و مورد استفاده قرار بگیرد. جنس بدنه ی استخر طلقی از پی وی سی ساخته شده است که در صورت بروز مشکل کاملا قابل تعمیر و استفاده مجدد می باشد. ابعاد استخر طلقی اینتکس مدل 56451 برابر است با 152 سانتی متر به قطر، 25 سانتی متر به ارتفاع که ابعادی مناسب برای استخر می باشد.

با توجه به ابعاد گفته شده مناسب برای استفاده کودکان بالای 2 سال می باشد. ساختار این محصول گرد بوده  و بر روی آن دارای طرح هایی با رنگ های جذاب می باشد که می تواند به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. شایان ذکر است که ابعاد بسته بندی این محصول بسیار کوچک می باشد و به راحتی می توانید آن را پس از جمع آوری در هر مکانی برای نگهداری قرار دهید. برای خرید استخر طلقی اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید . مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد.

قطر
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
330 لیتر
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
طلقی
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...