استخر بادی

استخر توپ بادی کودک بست وی مدل 93501

از {{model.count}}

bestway 93501 child inflatable ball pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر توپ بادی بست وی کودک با طراحی بدنه سه رینگ یا همان سه حلقه بادشو دارای کف ساده و طرح دار و قابل استفاده به عنوان استخر آب بادی برای کودکان در فصول گرما. دارای 25 عدد تو​​​​پ کوچک رنگی جهت تفریحات بیشتر کودکان عرضه شده در نمایندگی اینتکس

استخر توپ بادی کودک چند رنگ بست وی یکی از کوچک ترین استخر بادی تولید شده برای تفریحات توپی و حتی آبی کودکان زیر 3 سال بوده که توسط شرکت بست وی عرضه شده است. این استخر بادی همانطور که در تصویر آن قابل مشاهده بوده دارای طراحی گرد می باشد از همین رو شامل سه حلقه بادشو به هم متصل شده است که هر رینگ و حلقه بادشو توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. ساختار قسمت کف نیز به صورت ساده بوده و از طرح های کودک پسندانه ای در این قسمت استفاده شده تا هنگام پر کردن استخر کودک از آب جلوه زیبایی به خود بگیرد. این محصول به همراه خود 25 عدد توپ رنگی کوچک با رنگ خوراکی داشته که برای تفریحات بیشتر فرزندان شما در نظر گرفته شده است.

ابعاد راه اندازی شده استخر توپ بادی ارزان بست وی برابر با (قطر: 91 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده به همین دلیل ظرفیت آب آن به 88 لیتر خواهد رسید بنابراین تنها گزینه برای تفریحات توپی و آبی محسوب خواهد شد. این استخر تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب مقاومت خوبی دارد. این متریال سبک با انعطاف پذیری بالای خود در حجم و ابعاد کوچکی قابل جمع شدن بوده و تا در مسافرت ها نیز قابل حمل و استفاده برای فرزندان خود باشد. جهت خرید استخر توپ بادی کودک بست به همراه توپ کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

قطر
91 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
88 لیتر
وزن
1.1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سه دریچه باد
دارای کف طرح دار
دارای 25 عدد توپ رنگی کوچک
مناسب کودکان زیر 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...