استخر بادی

استخر بادی 3 متری ویلانگ مدل 010685

از {{model.count}}

weilong 010685 3 meter inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی 3 متری ویلانگ یکی از بزرگترین استخر بادی تولید شده توسط برند ویلانگ بوده که در میان عمیق ترین استخر ها قرار می گیرد. این محصول مشابه مدل اینتکس و بست وی تولید شده و برای تفریحات آبی کودکان و همچنین ریلکس کردن بزرگسالان در آب استفاده می شود. استخر بادی بزرگ ویلانگ توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی 3 متری ویلانگ از مقرون به صرفه ترین و بزرگترین استخر بادی تولید شده برای تفریحات آبی کودکان و ریلکس کردن بزرگسالان در آب بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. استخری که دارای مدل کوچکتر با طول 2.5 متر نیز بوده تا بر اساس فضای راه اندازی و استفاده دو انتخاب متفاوت را با طراحی و متریال یکسان داشته باشید. این محصول دیواره ای با ساختار دو جداره داشته به همین دلیل محلی مطمئن برای تکیه دادن ایجاد کرده است. قسمت کف نیز به صورت ساده ساخته شده و یک دریچه تخلیه آب در این قسمت به کار برده شده است تا موجب تعویض و تخلیه راحت تر آب شود. با توجه به عمق بالا در میان انواع استخر بادی امکان استفاده از آن به عنوان استخر توپ بادی کودکان نیز فراهم خواهد بود.

استخر بادی مستطیلی ویلانگ دارای ابعاد 305 در 183 با ارتفاع 56 سانتی متر بوده که قادر است تا مقدار 1020 لیتر آب را در درون خود جای دهد. در صورتی که قصد استفاده طولانی مدت از استخر را داشته باشید می توانید از انواع پمپ تصفیه آب فیلتری برای پاک سازی آب درون بدنه استفاده نمایید. بدنه ای اصلی ساخته شده از متریال PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. متریالی مقاوم و سبک و همچنین با انعطاف پذیری بالا که امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را به افراد مصرف کننده خود خواهد داد بنابراین با کمترین اشغال فضا در مسافرت ها نیز قابل حمل و استفاده خواهد بود. برای خرید استخر بادی 3 متری و بزرگ ویلانگ می توان به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس شاپ ثبت سفارش کنید.

طول
305 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
ظرفیت آب
1020 لیتر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دیواره دو جداره و مقاوم
مناسب ریلکس کردن بزرگسالان
مناسب سنین بالای 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...