استخر بادی

استخر بادی گرد اینتکس مدل 56441

از {{model.count}}

Intex circular inflatable pool model 56441

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی گرد اینتکس مدل 56441 یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی و همچنین ضد حساسیت می باشد که یک انتخاب مناسب برای استفاده در محل هایی که فضای کافی برای استخرهای بزرگ وجود ندارد می باشد.

استخر بادی کودک گرد اینتکس را می توان یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین استخر های بادی از برند اینتکس دانست که به سبب داشتن ابعاد استاندارد و همچنین ظرفیت عالی برای استفاده و تفریحات روزمره کودکان، توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند.  بدنه این استخر بادی اینتکس از پی وی سی وینیل تهیه شده است که به طور کامل ضد حساسیت بوده و مشکلات پوستی برای فرزندان شما به وجود نخواهد آورد.  همچنین این PVC به طور کامل در برابر نور مستقیم خورشید و همچنین ساییدگی مقاوم بوده و می توانید مدت زمان طولانی از این استخر در فضای باز استفاده نمایید.  استخر بادی کودک دارای ۴ رینگ بوده که هر یک از این دایره ها به طور مجزا باد خواهد شد و در صورت بروز مشکل برای هر یک از این رینگ ها می توانید همچنان از این استخر استفاده نمایید.

ابعاد استاندارد این استخر بادی سبب پرفروش در شدن این استخر شده است که به کمک این ویژگی می‌توانید این استخر را در فضاهایی که ابعاد کافی برای قرار دادن استخرهای بزرگتر ندارید نصب نموده و استفاده نمایید. همچنین ظرفیت آب حدودا ۶۰۰ لیتری این محصول به شما این امکان را خواهد داد تا در مدت زمان کوتاهی این استخر بادی را پر از آب نموده و از آن استفاده نمایید. استفاده از دریچه باد استاندارد موجب شده است تا بتوانید این محصول شرکت اینتکس را به کمک تمامی پمپ های باد این شرکت و یا شرکت های بست وی، جیلانگ و سایر شرکت ها باد نمایید و در صورت داشتن هر یک از این پمپ های باد نیاز به تهیه مجدد پمپ نخواهید داشت.

تا نام استخر بادی به گوشمان می رسد ناخداگاه یاد استخر بادی های رنگی رینیگی آنها برای ما زنده خواهد شد، زیرا این اولین مدل وارد شده و یا تولید شده توسط شرکت اینتکس بود که در بین مردم به محبوبیت بسیار بالایی رسید و کودکان زیادی از این محصول استفاده کردند. اینتکس هنوز هم این محصول را تولید میکند و هنوز هم در بین مردم محبوب می باشد، استخر بادی یک وسیله تفریحی است که با خرید آن می توانید ساعات طولانی کودک خود را خوشحال و سرگرم کنید و اسباب تفریح آن را فراهم کنید. استخر بادی در مدل ها و اندازه های مختلفی ساخته شده است که هر کدام آنها دارای یک سری ویژگی و کاربرد خاص هستند که در ادامه میخواهیم یکی از پر فروش ترین استخر بادی های موجود در بازار را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس فروشگاه استخر بادی می باشد که انواع استخر بادی های مناسب برای کودکان، بزرگسالان در ابعاد و اندازه های مختلف تولید کرده است.


طراحی و ساخت استخر بادی گرد چهار رینگ مدل 56441

همانطور که گفته شد این استخر بادی را می توان به عنوان محبوب ترین و پرفروش ترین در بین انواع استخر بادی های تولید شده توسط برند اینتکس و بست وی اشاره کرد. این استخر بادی دارای طراحی گرد و رینگی دارد که در بدنه این استخر بادی چهار عدد رینگ متصل به بهم دیگه ساخته شده است که هر رینگ دارای یک رنگ شاد و جذاب است که ترکیب این چهار رنگ جلوه زیبایی به استخر بادی شما میدهد. هر رینگ این استخر بادی با چسب پرسی به یک دیگر متصل شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد. کف این محصول باد شو نیست، البته اینتکس در سال های گذشته این مدل را به صورت کف باد شو تولید کرده بود که در تولیدات جدید خود تصمیم بر این داشت که این کار را انجام ندهد. طراحی این استخر بادی بسیار ساده و ابتدایی است و در عین حال دارای محبوبیت بسیار بالایی در بین استخر بادی ها می باشد.


ابعاد استخر بادی کودک چهار رینتگی اینتکس مدل 56441

همانطور که گفته شد، استخر بادی در ابعاد مختلفی ساخته شد است که می توانید انواع ابعاد و اندازه های مختلف آن را در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس مشاهده کنید و در صورت نیاز مدل مورد نظر خود را خریدرای کنید. اما ابعاد این استخر بادی کودک چهار رینگی برابر است با 168 سانتی متر به قطر، 46 سانتی متر به ارتفاع که ابعاد مناسبی برای استخر بادی کودک می باشد، این استخر بادی کودک دارای ظرفیت آبی برابر با 617 لیتر می باشد که ظرفیت آب خوب برای استخر بادی است. البته ابعاد ذکر شده در حالت باد شده می باشد، این استخر بادی در حالت بسته بندی ابعاد بسیار کمی دارد و فضای بسیار کمی را اشغال میکند و به راحتی می توانید آن را در هر مکانی قرار دهید و در صورت نیاز آن را باد کنید. البته با توجه به اینکه این استخر بادی دارای طراحی گرد شکل می باشد به راحتی در هر مکانی قرار میگیرد.


متریال و جنس بدنه استخر بادی گرد مدل 56441

با توجه به اینکه استخر بادی بیشتر مورد استفاده کودکان قرار میگیرد، اینتکس و تولیدکننده های دیگر این محصولات بهترین متریال را در ساخت آن استفاده می کنند. در ساخت این استخر بادی از پی وی سی استفاده شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین مقاومت آن بسیار بالا است. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت بالایی در برابر فشار آب و همچنین تابش نور خورشید دارد و این امکان را می دهد که بتوانید آن را در فضای حیاط و باغ استفاده کنید. با توجه به اینکه PVC قابلیت تعمیر دارد پس از آسیب دیدن محصول شما به راحتی قابل تعمیر می باشد. 


خرید استخر بادی گرد اینتکس مدل 56441

برای خرید و دریافت آخرین قیمت استخر بادی رینگی کودک اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. شایان ذکر است که نمایندگی اینتکس مستر اینتکس به سه صورت تلفنی، اینترنتی و حضوری ثبت سفارش انجام میدهد و سفارشات خود را به سراسر کشور ارسال میکند.

قطر
۱۶۸ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
ظرفیت آب
۶۱۷ لیتر
وزن
۲.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
حاوی برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...