استخر بادی

استخر بادی کودک طرح ماشین به همراه توپ بست وی مدل 93535

از {{model.count}}

bestway 93535 kiddie inflatable ball pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک طرح ماشین به همراه توپ اینتکس مدل 93535، مناسب برای استفاده به عنوان استخر توپ، وان بادی داخل حمام ، طراحی برگرفته شده از ماشین که مناسب برای کودکان الخصوص پسران می باشد.

استخر بادی این روزها به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات بادی عنوان می شود که با خرید آن می توانید ساعت های طولانی کودک خود را با آن مشغول کنید، با خرید استخر بادی کودک یک محصول تفریحی ورزشی برای کودک خود مهیا کرده اید که در فصل تابستان می تواند ایام خوشی را با آن سپری کند. این استخر بادی توسط برند بست وی تولید شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

بست وی یکی از تولیدکنندگان مطرح محصولات بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است، این استخر بادی دارای طراحی برگرفته شده از ماشین دارد که در طراحی آن از رنگ های خاص و زیبایی استفاده شده است که به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب می کند. استخر بادی بست وی طرح ماشین از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین ضد حساسیت و ضد بو می باشد، در بسته بندی این محصول بادی 25 عدد توپ رنگی قرار گرفته شده است که جذابیت این محصول را دو چندان میکند.

ابعاد استخر بادی کودک طرح ماشین برابر است با 119 سانتی متر طول، 79 سانتی متر عرض و ارتفاعی برابر با 51 سانتی متر دارد. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول مناسب برای استفاده در داخل منزل و حمام می باشد، استخر بادی کودک بست وی را نیز می توانید به عنوان وان بادی حمام نیز استفاده کنید. برای خرید استخر بادی کودک طرح ماشین به همراه توپ اینتکس مدل 93535 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
۱۱۹ سانتی متر
عرض
۷۹ سانتی متر
ارتفاع
۵۱ سانتی متر
وزن
۱.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات
دارای ۲۵ عدد توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...