استخر بادی

استخر بادی کودک طرح باربی بست وی مدل 93205

از {{model.count}}

bestway 93205barbie inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک طرح باربی از سری تولیدات شرکت bestway می باشد که می توانید در فیلد توضیحات، اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی کودک طرح باربی بست وی مدل 93205 از دیگر تولیدات شرکت Bestway می باشد ک در سال 2020 تولید و در بازار عرضه شد. این محصول دارای طرح دیزنی بوده و از لحاظ قیمت کمی گران تر از مدل های ساده می باشد. این استخر بادی بچه گانه دارای بدنه ای به رنگ صورتی است. بر روی بدنه آن نیز طرحی از شخصیت های کارتن باربی می باشد. ساختار این محصول به صورت دایره ای بوده و دیواره آن نیز تشکیل شده از 1 عدد حلقه بادی است. جنس بدنه آن نیز همچون دیگر محصولات بادی بست وی از وینیل تولید شده و از مزیایی همچون مقاومت بالا در برابر تابش مستقیم خورشید برخوردار می باشد. این محصول می تواند گزینه بسیار خوبی برای تهیه کردن هدیه برای کودکان به شمار رود. 

آن ها می توانند به وسیله این محصول به همراه دوستان خود به بازی و نشاط مشغول بشوند. همچنین از این استخر بادی بچگانه می توان در فصول سر سال، به عنوان استخر توپ نیز درون منزل استفاده نمود. ابعاد استخر کودک تشکیل شده است از قطر: 122 سانتی متر و ارتفاع: 30 سانتی متر. این ارتفاع برای تمامی کودکان ایمن می باشد. ظرفیت آب آن 150 لیتر و وزن استخر بادی 2.5 کیلوگرم می باشد. شما می توانید برای خرید استخر بادی بست وی و یا راهنمایی بیشتر در مورد تجهیزات بادی و همینطور اطلاع از قیمت استخر بادی با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
ظرفیت آب
150 لیتر
وزن
1.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...