استخر بادی

استخر بادی کودک سایه بان دار بست وی مدل 54337

از {{model.count}}

bestway 54337 baby inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک سایه بان دار بست وی مدل 54337 از سری استخر بادی ساخته شده توسط برند اینتکس، این استخر بادی صندلی دار دارای یک عدد سایه بان می باشد که از پی وی سی باد شو ساخته شده است . برای خرید و قیمت استخر بادی کودک صندلی دار بست وی مدل 54337 از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

با افزایش محبوبیت استخر بادی در بین عموم مردم، شرکت های تولیدکننده لوازم بادی و استخر بادی محصولات متنوعی را با طراحی های خاص را روانه بازار کردند تا بتوانند نظر افراد را نسبت به محصولات خود جلب کنند که بست وی در این مورد بسیار هوشمند عمل کرد. این استخر بادی ساخت برند بست وی می باشد که طراحی بسیار خاصی نسبت به بقیه استخر های موجود در بازار دارد، استخر بادی کودک بست وی مدل 54337 دارای یک سایه بان بسیار کاربردی می باشد که از نفوذ نور خورشید و آفتاب سوختگی به پوست شما جلوگیری می کند و آب داخل استخر را خنک نگه می دارد.

سایه بان استخر بادی کودک حدودا نیمی از استخر را پوشش می دهد که از این طریق به راحتی کودک شما می تواند استخر را در حیاط خانه و یا ویلا هر ساعتی از روز استفاده کند و دچار آفتاب سوختگی نشود، سایه بان استخر از نوع باد شو است که در ادامه راجع به متریال استفاده شده در ساخت آن توضیحاتی به شما ارائه خواهیم داد. البته شایان ذکر است که این استخر بادی بست وی دارای صندلی بادی نیز می باشد که یک مزیت بسیار عالی برای استخر بادی محسوب می شود.

ابعاد استخر بادی کودک سایه بان دار بست وی مدل 54337 برابر است با 241 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 140 سانتی متر تا بالاترین قسمت استخر که سایه بان می باشد، اما ارتفاع خود استخر 46 سانتی متر می باشد که ارتفاعی بسیار مناسب برای استخر بادی است. جنس بدنه استخر بادی بست وی از پی وی سی مقاوم ساخته شده است که در برابر نور خورشید مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین به راحتی دچار آسیب دیدگی نمی شود. سایه بان این محصول نیز متصل به بدنه استخر است و از جنس پی وی سی ساخته شده است، برای باد کردن استخر سایه بان دار بست وی باید از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید. برای خرید استخر بادی کودک سایه بان دار بست وی مدل 54337 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران می باشد.

قطر
۲۴۱ سانتی متر
ارتفاع
۱۴۰ سانتی متر
ظرفیت
۸۵۰ لیتر
وزن
۶ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای سایبان بادی
دارای صندلی بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...