استخر بادی

استخر بادی کودک جیلانگ مدل 75665

از {{model.count}}

jilong 75665 child inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک جیلانگ یکی از زیبا ترین استخر بادی گرد تولید شده برای سنین بالای 3 سال جهت تفریحات آبی و توپی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر بادی عمق دار در واقع از بدنه دو جداره با پره های رنگی برخوردار بوده تا پس از پر کردن آن از آب جلوه زیبایی به خود بگیرد. این محصول بهترین گزینه برای استفاده در فصول گرما و حتی در فضای باز خواهد بود.

استخر بادی جیلانگ کودک با دیواره های رنگی یکی از زیبا ترین استخر بادی تولید شده در طرح فانتزی بوده که جهت تفریحات آبی و توپی کودکان در فصول گرما و در فضای باز عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه به صورت گرد بوده و از دیواره دو جداره با پره های رنگی بهره مند است تا دیواره ای مقاوم جهت تکیه دادن ایجاد کند. قسمت کف نیز به صورت ساده طراحی شده و یک دریچه تخلیه آب در این قسمت به کار برده شده است از همین رو تعویض و تخلیه آب استخر بادی خانگی جیلانگ را آسوده تر خواهد کرد.

استخر بادی ارزان جیلانگ با داشتن ابعاد 190 در 50 سانتی متر قادر است تا مقدار 577 لیتر آب را به راحتی در خود جای دهد از همین رو تنها با داشتن یک فشار آب مناسب در کوتاه ترین زمان قابل پر شدن خواهد بود. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با دیواره های شفاف بوده که بدنه ای مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. این متریال در برابر نور آفتاب نیز قابل استفاده بوده و در صورت راه اندازی در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن برای آن استفاده نمایید. جهت خرید استخر بادی کودک جیلانگ کافیست به سایت نمایندگی شاپ اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت نمایید.

قطر
190 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ظرفیت آب
577 لیتر
وزن
4.2 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دیواره دو جداره رنگی
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین بالای 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...