استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی همراه توپ مدل 91028

از {{model.count}}

bestway inflatable pool with colored balls model 91028

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی گرد کودک بست وی همراه با توپ با طراحی زیبای دیزنی لند، برگرفته شده از کارتون میکی موس،مناسب برای استفاده در داخل منازل به عنوان استخر بادی توپ و وان حمام، برای خرید استخر بادی کودک و قیمت استخر بادی کودک از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

استخر بادی کودک یک محصول تفریحی ورزشی بسیار پر هیجان می باشد با خرید استخر بادی کودک این امکان را برای کودکتان فراهم میکنید که در فصول گرم از این محصول استفاده کند و یا در فصول سرما از این محصول به عنوان وان بادی حمام و یا استخر بادی توپ نیز می توانید استفاده کنید، این استخر باد توسط برند نام آشنا بست وی تولید شده است، بست وی یکی از تولیدکنندگان مطرح محصولات بادی می باشد که با نو آوری در طراحی توانسته سهم فروش بازارش را افزایش دهد.

طراحی این استخر بادی برگرفته شده از کارتون میکی موس می باشد، در طراحی این محصول از رنگ های شاد استفاده شده است که به راحتی می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. البته گفتنی است که طراحی روی این محصول را دیزنی انجام داده است و حق امتیاز طراحی آن برای دیزنی لند بوده است. بست وی و اینتکس یک سری استخر بادی و محصولات خود را با همکاری دیزنی لند طراحی میکنند و این همکاری آنها نیز موفقانه بوده است و توانسته نظر کودکان زیادی را نسبت به خودشان جلب کنند.

جنس بدنه ی این استخر بادی از پی وی سی بوده که کاملا ضد حساسیت و ضد بو می باشد و مقاومت خوبی در برابر فشار آب و آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد. این محصول ساختار دایره ای دارد و از سه لایه باد شو روی هم چسبیده تشکیل شده است که برای باد کردن آن نیاز به پمپ باد محصولات بادی دارید. ابعاد کلی این استخر بادی نیز برابر با 122 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 25 سانتی است. شایان ذکر است که به همراه این استخر بادی توپ های رنگی نیز قرار گرفته شده است که مزیت عالی نسبت به بقیه استخر بادی ها به حساب می آید.

برای خرید استخر بادی کودک میکی موس بست وی همراه توپ می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید، فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
لیتر
وزن
1.2 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
به همراه توپ
چسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...