استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 54122

از {{model.count}}

bestway 54122 kiddie inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی مدل 54122 یک استخر بادی به همراه بسکتبال می باشد که محصولی جذاب از سری محصولات بادی بست وی بوده و از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار می باشد. جنس بدنه این استخر بادی ارزان از وینیل تولید شده و ابعاد آن تشکیل شده از 254×168×102 سانتی متر می باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری را مشاهده خواهید نمود.

استخر بادی کودک بست وی مدل 54122 یک استخر بادی به همراه بسکتبال می باشد که از سری محصولات خاص و بسیار زیبای شرکت Bestway بوده و به دلیل طراحی خاص توانسته است تا به یک محصول محبوب در میان خریداران تبدیل شود. ساختار کلی این استخر به شکل مستطیل بوده و رنگ بدنه آن نیز ترکیبی از رنگ ها آبی و سفید می باشد. همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید این استخر بادی ارزان، دارای دو عدد سبد بسکتبال می باشد که کودکان می توانند حین شنا، به بازی بسکتبال نیز مشغول شوند. این محصول قابل استفاده برای کودکان بوده و می تواند اوقات فراغت خوشی را برای آن ها فراهم سازد. ساختار سبد های بسکتبال این محصول نیز به صورت بادی بوده و دو عدد توپ بادی نیز درون بسته بندی این استخر قرار داده شده است.

جنس بدنه محصول تولید شده از وینیل می باشد. این متریال از دوام بالایی در برابر خورشید برخوردار بوده و تحت هیچ شرایطی دچار تغییر رنگ و یا تغییر حالت نخواهد شد. از این محصول می توان درون حیاط منزل و یا پشت بام استفاده نمود. البته پرتابل و قابل حمل بودن آن باعث شده است تا بتوان به راحتی آن را جابجا نمود و با خود به مکان هایی دیگر نیز برد. ظرفیت آب این این محصول 636 لیتر، طول: 254 سانتی متر، عرض: 168 سانتی متر و ارتفاع آن تا قسمت بالای سبد بسکتبال 102 سانتی متر می باشد. شما می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل نموده و یا برای خرید استخر بادی و اطلاع از قیمت استخر بادی از طریق وبسایت فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
۲۵۴ سانتی متر
عرض
۱۶۸ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۲ سانتی متر
ظرفیت
۶۳۶ لیتر
وزن
۴.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای تور بسکتبال بادی
دارای توپ بسکتبال بادی
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...