استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 53126

از {{model.count}}

bestway 53126 kiddie inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی مدل 53126 از سری استخر سرسره دار ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این استخر دارای آبپاش، اسباب بازی بادی، سرسره بادی می باشد که در ساخت آن از بهترین متریال پی وی سی و رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است که در ادامه مستر اینتکس توضیحات بیشتری را به شما ارائه میدهد.

استخر بادی کودک بست وی مدل 53126 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولات بسیار جذابی را در این زمینه تولید کرده است و توانسته شهرت بالایی را در این زمینه کسب کند. این استخر بادی طراحی بسیار زیبایی دارد که دارای برگرفته شده از فضانوردان می باشد و کودکان بسیار زیادی به فضانوردی و فضاپیما علاقه زیادی دارند. استخر بست وی مدل 53126 دارای سرسره بادی می باشد که جذابیت این محصول را دو چندان کرده است.

در ساخت این محصول از رنگ های بسیار شادی استفاده شده است که به راحتی می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. در داخل این استخر بادی کودک بست وی یک عدد فضانورد بادی قرار گرفته شده است که به عنوان کیسه بوکس کودک نیز می توانید از آن استفاده کنید، در کنار سرسره این استخر بادی کودک بست وی یک  فضاپیما نیز تعبیه شده است که با اتصال شیلنگ آب به آن به آب پاش تبدیل می شود، در طرف دیگر این محصول نیز یک عدد ماه قرار گرفته که می توانید باحلقه بازی های قرار گرفته شده می توانید تفریحی شاد و مهیج برای کودک خود مهیا کنید. 4 عدد حلقه و 2 عدد فریزبی در داخل این محصول قرار گرفته شده است.

استخر بادی سرسره دار بست وی مدل 53126 دارای ابعادی برابر با 206 سانتی متر به طول و 206 سانتی متر به عرض است و همچنین ارتفاع این محصول تا بلند ترین قسمت، 86 سانتی متر می باشد که ارتفاع اصلی استخر حدودا 20 الی 25 سانتی متر است و ظرفیت آبی برابر با 308 لیتر دارد. در گف این استخر شیر تخلیه قرار گرفته شده است که می توانید از آن برای تخلیه سریع آب استخر استفاده کنید. در ساخت این استخر سرسره دار کودک بست وی از پی وی سی استفاده شده است که کاملا ضد حساسیت و ضد بو می باشد و همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب دیدگی و تابش نور خورشید از خودش نشان میدهد. برای خرید استخر بادی کودک بست وی مدل 53126 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس در ایران اقدام به عمل آورید.

طول
۲۰۶ سانتی متر
عرض
۲۰۶ سانتی متر
ارتفاع
۸۶ سانتی متر
ظرفیت
۳۰۸ لیتر
وزن
۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای سرسره بادی و آبپاش
اسباب بازی بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...