استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 53041

از {{model.count}}

bestway 53041 child pirate ship inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک با طرح کشتی دزدان دریایی یکی از مهیج ترین استخر بادی بزرگ تولید شده توسط شرکت بست وی با عمق کم مناسب برای تفریحات آبی و توپی تابستانی. استخر بادی طرح کشتی کودک به همراه اسباب بازی بادی مجزا و سرخود و همچنین یک آبپاش بادی متصل به بدنه توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی کودک با طرح دزدان دریایی یکی از مهیج ترین استخر بادی تفریحی با عمق کم از سوی شرکت بست وی بوده که بهترین گزینه برای تفریحات تابستانی کودکان محسوب می شود. این استخر بادی همانطور که اشاره کردیم طراحی بدنه مشابه یک کشتی داشته و دارای اسباب بازی بادی به صورت متصل شده و مجزا می باشد تا برای تفریحات بیشتر فرزندان شما مورد استفاده قرار بگیرد. یک آبپاش بادی با قابلیت اتصال به شلنگ آب نیز روی بدنه با طرح توپ تعبیه شده است. استخر بادی طرح کشتی کودک با ابعاد 190 در 140 سانتی متری و عمق مفید 20 سانتی متری خود قادر است تا 212 لیتر آب را در خود جای دهد.

جنس بدنه اصلی استخر بادی با اسباب بازی کودک از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت به همین دلیل می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. این متریال انعطاف بالایی داشته تا در حجم کوچکی قابل جمع شدن باشد. از طرفی داشتن قابلیت تعمیر، خیال هر مصرف کننده ای را بابت یک بار مصرف نبودن آن راحت کرده است. برای خرید استخر بادی کودک با طرح کشتی بست وی می توان به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
190 سانتی متر
عرض
140 سانتی متر
ارتفاع
96 سانتی متر
ظرفیت آب
212 لیتر
وزن
2.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای اسباب بازی بادی سرخود و مجزا
دارای آبپاش بادی متصل شده
قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...