استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 52466

از {{model.count}}

bestway 52466 baby inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی مدل 52466 محصولی جذاب و بسیار زیبای شرکت Beswtay می باشد که تولید آن مربوط به سال 2021 بوده و جزو استخر بادی پر فروش های این شرکت به شمار می رود. جنس بدنه آن از وینیل و رنگ بدنه آن نیز به رنگ بنفش بوده که از زیبایی خاصی برخوردار می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری از این محصول را مشاهده بنمایید.

استخر بادی کودک بست وی مدل 52466 محصولی جدید و دوست داشتنی، از سری محصولات بادی Bestway می باشد که اخیرا تولید و در بازار محصولات بادی عرضه گردیده است. این استخر دارای فرم دایره ای شکل بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ بنفش است. ساختار آن به صورت رینگی سه طبقه بوده و بر روی بدنه خارجی آن طرح هایی از سیاره و ستاره نقش بسته است. این محصول می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای تفریحات آبی کودکان در فصول گرم سال به شمار رود و کودکان اوقات فراغتی شاد را به همراه دوستان خود سپری کنند.همانند دیگر محصولات بادی تولید شده توس بست وی، این استخر بادی ارزان نیز دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد. این متریال از مزیت هایی که دارد می توان به دوام بالا در برابر انواع دمای آب و تابش مستقیم خورشید اشاره نمود.

درون بسته بندی آن نیز تعدادی توپ قرار داده شده است. در هوای سرد می توان از استخر، درون منزل و یا درون اتاق کودک، به عنوان استخر توپ نیز بهره مند شد.ابعادی که این استخر بادی بچه گانه داراست، تشکیل شده است از قطر: 102 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر. در قسمت کف استخر بادی نیز یک عدد دریچه تخلیه آب نیز تعبیه شده است که با وجود آن به راحتی می توان آب درون استخر را تخلیه نمود. از دیگر اقلام همراه این محصول می توان به تعدادی وسیله بازی بادی نیز اشاره کرد.شما می توانید برای خرید استخر بادی و همینطور اطلاع از قیمت استخر بادی به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۱۰۲ سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
ظرفیت
۱۰۱ لیتر
وزن
۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات
دارای اسباب بازی و توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...