استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 52378

از {{model.count}}

bestway 52378 kiddie inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی مدل 52378 یک استخر بادی بچه گانه می باشد که از سری تولیدات شرکت Bestway بوده و در سال 2021 روانه بازار شده است. این استخر بادی ارزان دارای بدنه ای از جنس وینیل است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

استخر بادی کودک بست وی مدل 52378 یکی از جذاب ترین و زیبا ترین استخر کودک های تولید شده ی bestway می باشد که در سال 2021 تولید و روانه بازار شده است. این محصول به دلیل کیفیت بدنه بالا و طراحی بسیار جذاب توانسته است تا به این لحظه، فروش فوق العاده ای را پشت سر گذاشته و به یکی از محبوب ترین استخر بادی ها تبدیل شود. این محصول قابل استفاده در حیاط، پشت بام، بالکن و ... می باشد. به وسیله این محصول، کودکان می توانند اوقات فراغت شادی را سپری کرده و به همراه دوستان خود به تفریحات پر نشاطی بپردازند.

بدنه این محصول دارای طرحی از اشکال هندسی بوده و از رنگ های بسیار شادی برخوردار می باشد. همچنین در قسمتی از این استخر بادی، یک عد سایه بان نیز تعبیه شده است. همانند دیگر محصولات بادی بست وی، این استخر بادی نیز از وینیل تولید شده است. از مزایای این متریال می توان دوام بالای آن در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب اشاره نمود. تنها بایستی توجه داشته باشید که از برخورد اجسام تیز با بدنه آن باید جلوگیری بنمایید.

ابعاد استخر بادی بچه گانه بست وی تشکیل شده است از طول: 120 سانتی متر، عرض: 117 سانتی متر و ارتفاع: 117 سانتی متر که این ارتفاع تا قسمت بالای سایه بان محاسبه شده و ارتفاع حوضچه استخر چیزی نزدیک به 30 سانتی متر می باشد. وزن بسته بندی استخر بادی نیز 1.4 کیلوگرم است که با توجه به ابعاد بسته بندی مناسب (44 × 25 × 7) بسیار کم حجم بوده و به راحتی قابل جابجایی می باشد. شما می توانید برای خرید استخر بادی و یا اطلاع از قیمت استخر بادی کودک از طریق سایت فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
120 سانتی متر
عرض
117 سانتی متر
ارتفاع
117 سانتی متر
ظرفیت
45 لیتر
وزن
1.4 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...