استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51144

از {{model.count}}

bestway 51144 kiddie inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی مدل 51144 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد ، این استخر بادی دارای قطری برابر با 160 سانتی متر و ارتفاع 38 سانتی متر، این استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بالایی دارد، در ادامه مستر اینتکس توضیحات تکمیلی را به شما میدهد.

استخر بادی کودک بست وی مدل 51144 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که استخر بادی های مختلفی را تولید میکند، با توجه به افزایش محبوبیت استخر بادی در بین عموم مردم، شرکت های تولیدکننده این محصول شروع به تولید انواع طرح های زیبا و جذاب کردند تا بتوانند فروش بالایی را در بازار کسب کنند. این استخر بادی دارای طراحی بسیار زیبایی است که برگرفته شده از شیرینی و کیک می باشد که در ساخت آن از رنگ های شاد و زیبا استفاده کرده است که به راحتی می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند.

با خرید استخر بادی می توانید ساعات خوشی را برای کودکتان در فصول گرم مهیا کنید. ابعاد این استخر بادی کودک بست وی برابر است با 160 سانتی متر قطر و ارتفاعی برابر با 38 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان می باشد. با توجه ابعاد ذکر شده این محصول دارای ظرفیتی برابر با 390 لیتر دارد که ظرفیتی مناسب برای استخر بادی می باشد. این استخر بادی دارای ساختار سه لایه دارد که هر لایه به صورت مجزا نسبت به یک دیگر باد می شود، بدنه استخر بادی بست وی از پی وی سی ستاخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

پی وی سی به کار رفته ضد حساسیت و ضد بو می باشد و هیچ گونه آسیبی به کودک شما نمی رساند. باد کردن این محصول توسط پمپ باد صورت می گیرد که از انواع پمپ باد می توانید استفاده کنید. برای خرید استخر بادی کودک بست وی مدل 51144 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
۱۶۰ سانتی متر
ارتفاع
۳۸ سانتی متر
ظرفیت
۳۹۰ لیتر
وزن
۱.۷ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...