استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51132

از {{model.count}}

bestway 51132 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی یکی از هزاران استخر بادی بچه گانه های کمپانی بست وی می باشد که از طراحی بدنه بسیار جذابی بهره مند می باشد. این استخر بادی دارای عمق بالایی بوده و ساختار آن به شکل مربع می باشد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی بست وی پنجره ای یکی از با دوام ترین و با کیفیت ترین استخر بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد بست وی از رقیبان سرسخت اینتکس در زمینه تولید محصولات بادی می باشد که توانسته طرح های متنوعی از انواع محصولات بادی اعم از استخر بادی، وان بادی، تشک بادی، کاناپه بادی و... را تولید و با اینتکس رقابت کند. استخر بادی این روزها به عنوان یک ابزار تفریحی و سرگرمی برای کودکان محسوب می شود که با طراحی های زیبا و خاص خودشان توانسته اند نظر هر کودکی را نسبت به خودشان جلب کنند.

این محصول دارای ساختار مربعی شکل می باشد که ابعادی برابر است با 168 سانتی متر به طول و 168 سانتی متر به عرض دارد با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول ظرفیت آبی برابر با 565 لیتر دارد جنس بدنه ی این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است از این استخر بادی می توانید به عنوان استخر توپ و استخر آب استفاده کنید پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول از بهترین مواد اولیه می باشد که کاملا ضد حساسیت و ضد بود بوده در طراحی این استخر بادی از رنگهای متنوعی استفاده شده است که نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب می کند.

شایان ذکر است که بر روی این استخر بادی یک دریچه تخلیه آب قرار گرفته شده است و در هر طرف بدنه ی این استخر بادی یک عدد پنجره تعبیه شده است. برای باد کردن و استفاده از محصول باید از پمپ باد مخصوص استخر بادی استفاده شود که در فروشگاه اینتکس قابل خریداری می باشد. برای خرید استخر بادی بست وی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا ونازلترین قیمت بفروش می رساند.

در چند سال اخیر استخر بادی به عنوان یک تفریح بسیار شاد و مهیج برای کودکان و بزرگسالان می باشد، شرکت های تولید کننده استخر بادی این محصول را در طرح های مختلف برای بزرگسالان و کودکان تولید کرده اند که با خرید آن می توانید ایامی خوشی را برای خودتان و یا کودکتان در هوای گرم تابستان رقم بزنید. البته همانطور که گفته شد استخر بادی در انواع مختلف با طرح و ابعاد متفاوت تولید شده است. با توجه به افزایش محبوبیت این محصول در بین عموم مردم شرکت های تولید کننده این محصول، طرح های جذابی را روانه بازار کردند تا بتوانند نظر افراد را نسبت به خودشان جلب کنند.

در این مطلب قصد داریم تا یکی از پر فروش ترین و بزرگترین استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس را برای شما شرح دهیم تا بتوانید با اطلاعات کامل و دقیق نسبت به خریداری این محصول اقدام به عمل آورید. بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی در جهان می باشد که محصولات مختلفی را تولید و روانه بازار کرده است، استخر بادی، تشک بادی، تخت خواب بادی، تشک بادی روی آب، قایق بادی و .... است که در زمینه تولید استخر بادی کودک و بزرگسال توانسته محصولات با کیفیتی را روانه بازار کند.


طراحی و ساخت استخر بادی بست وی مدل 51132

طراحی این استخر بادی با تمامی استخر بادی های تولید شده توسط برند اینتکس و بست وی متفاوت می باشد که تفاوت اصلی آن نیز در ساختار این استخر بادی می باشد، این استخر بادی دارای ساختار مربعی شکل است که در بین استخر بادی ها این طراحی آن قدر مرسوم نیست و بیشتر مستطیلی شکل و گرد هستند. بست وی در ساخت این محصول از رنگ های شاد و زیبا استفاده کرده است که نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب می کند. بر روی دیواره این محصول قسمتی مانند پنجره تعبیه شده است که از این قسمت داخل استخر بادی مشخص است. هر دیواره این استخر بادی به صورت جداگانه نسبت به یک دیگر باد می شود که ایمنی این محصول را افزایش میدهد و همچنین طول عمر افزایش به صورت چشم گیری افزایش پیدا میکند.


متریال و جنس بدنه استخر بادی بست وی مدل 51132

بست و ی در ساخت این محصول از بهترین متریال استفاده کرده است، متریال استفاده شده در ساخت این محصول از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین در برابر تابش نور خورشید، فشار و دمای آب مقاومت بسیار بالایی از خودش نشان می دهد. پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول ضد بو و ضد حساسیت می باشد و همچنین در صورت بروز هر گونه آسیب قابلیت تعمیر دارد. شایان ذکر است که تنها در صورت برخورد شی تیز با این محصول ممکن است که دچار آسیب دیدگی شود.


ابعاد استخر بادی مربعی شکل بست وی مدل 51132

ابعاد یکی از مهم ترین عوامل در خرید استخر بادی است زیرا با توجه به ابعاد استخر بادی نوع و کاربری آن طبقه بندی می شود. استخر بادی با ابعاد بزرگ مناسب برای بزرگسالان می باشد و استخر بادی با ابعاد کوچک مناسب برای کودکان می باشد. ابعاد این استخر بادی نیز برابر است با 168 سانتی متر به طول، 168 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 56 سانتی متر که با توجه به این ابعاد مناسب برای افراد بزرگسال و نوجوانان نیز می باشد. شایان ذکر است که این استخر بادی با توجه به ابعاد ذکر شده دارای ظرفیت آبی برابر با 565 لیتر آب است. وزن کلی این استخر بادی بست وی مدل 51132 نیز 3200 گرم است که وزنی ایده آل برای استخر بادی می باشد و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید.


باد کردن استخر بادی کودک بست وی مدل 51132

برای باد کردن استخر بادی تنها به پمپ باد مخصوص لوازم بادی نیازمند هستید که برای خرید پمپ باد می توانید از فروشگاه مستر اینتکس دسته بندی پمپ باد اقدام به عمل آورید. بهترین پمپ باد مخصوص برای این استخر بادی پمپ باد برقی و پدالی می باشد زیرا حجم باد زیادی نیاز است تا این استخر بادی پر شود. البته این دو مدل پمپ باد، باد کلی این محصول را نیز خالی میکنند که این امکان را به شما میدهد تا در صورت عدم استفاده به راحتی بتوانید آن را جمع آوری کرده و از فضای اشغال شده مجددا استفاده کنید. 


خرید استخر بادی پنجره ای بست وی مدل 51132

برای خرید و استعلام قیمت استخر بادی بست وی می توانید از فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس که نمایندگی اینتکس در ایران می باشد اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و و نازلترین قیمت بفروش می رساند.گفتنی است که مستر اینتکس به سه روش حضوری، تلفنی و اینترنتی ثبت سفارش انجام می دهد و مرکز تعمیرات محصولات بادی مستر اینتکس را راه اندازی کرده است.


پرسش های متداول

  • آیا از این استخر بادی می توان برای بزرگسالان نیز استفاده کرد؟

بله. دیواره های دو جداره در این استخر بادی مقاومت لازم را برای تکیه دادن داشته از همین رو به دلیل عمق مناسب خود بهترین گزینه برای ریلکس کردن در آب برای سنین بزرگسالان خواهد بود.

  • آیا این استخر بادی قابل استفاده به عنوان استخر توپ نیز خواهد بود؟

بله. فضای درون این استخر به اندازه ای بوده که امکان استفاده به عنوان استخر توپ بادی برای کودکان را خواهد داشت.

طول
168 سانتی متر
عرض
168 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
ظرفیت آب
565 لیتر
وزن بسته بندی
3.2 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای پنجره شفاف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...