استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51124

از {{model.count}}

bestway inflatable pool model 51124

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی مدل 51124 یک استخر بسیار جذاب و با کیفیت به همراه توپ و حلقه بادی می باشد که در واقع یک پکیج کامل از لوازم شنا و تفریحات آبی به شمار می رود. این استخر بادی گرد توسط شرکت بست وی تولید و در فروشگاه مستر اینتکس ، تنها نمایندگی اینتکس در ایران با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی عرضه می شود.

استخر بادی کودک بست وی مدل 51124 یک محصول بسیار خاص و زیبا می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول یک گزینه بسیار عالی و جذاب برای تفریحات کودکان بوده که به وسیله آن می توانند اوقات خوش و سرشار از نشاطی را سپری کنند. این استخر کودک قابل استفاده درون حیاط، بالکن و همچنین درون حمام نیز می باشد. شما با خرید این محصول در واقع یک پکیج بازی و سرگرمی برای کودک دلبند خود خریداری نموده اید چرا که این محصول علاوه بر استخر دارای یک عدد توپ بادی و یک عدد حلقه بادی می باشد که می تواند کودکان شما را در هنگام آبتنی سرگرم بازی بکند.

بدنه این محصول تولید شده از وینیل بوده و استحکام بالایی را در برابر فشار آبی که درون خود دارد را دارا می باشد و می توان مدت زمان طولانی ای از آن استفاده نمود. ساختار این استخر کودک به صورت گرد بوده و به صورت حلقه ای دو طبقه ای می باشد. قطر این استخر بست وی ۱۲۲ سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز ۲۲ سانتی متر می باشد که از ایمنی بالایی برای کودکان بهره مند بوده و هیچ گونه خطری آن ها را در هنگام آبتنی تهدید نمی کند. لازم به ذکر است که از این محصول می توان در هنگام سرما به عنوان استخر توپ درون اتاق خواب کودک استفاده نمود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این استخر بادی کودک با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۱۲۲ سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
ظرفیت آب
137 لیتر
وزن
800 گرم
جنس بدنه
وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای توپ و حلقه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...