استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51115

از {{model.count}}

bestway inflatable pool model 51115

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی مستطیلی بست وی مدل 51115 مناسب برای استفاده در داخل حمام به عنوان وان بادی این استخر بادی دارای کف باد شو و در دو رنگ طراحی شده است برای خرید استخر بادی و یا استعلام قیمت استخر بادی از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

استخر بادی بچه گانه مدل 51115 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، با افزایش محبوبیت استخر بادی در بین عموم مردم و کودکان شرکت های تولید کننده لوازم بادی شروع به تولید انواع استخر بادی با طرح های مختلفی کرده اند، این استخر بادی دارای طراحی مستطیلی می باشد که در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این محصول به شما ارائه می دهیم. با خرید استخر بادی می توانید یک وسیله بازی بسیار مهیج برای کودک خود مهیا کنید تا کودکتان بتواند در فصل تابستان در آن به بازی و آبتنی مشغول شود.

بدنه این استخر بادی از پی وی سی مقاوم ساخته شده است که ضد حساسیت و ضد بو می باشد که مناسب برای استفاده کودکان بوده است. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین قابلیت تعمیر نیز دارد. کف این محصول به صورت باد شو می باشد که راحتی خاصی را برای کودک شما به ارمغان می آورد. ابعاد این استخر بادی کودکانه برابر است با 100 سانتی متر عرض و 165 سانتی متر طول می باشد و همچنین ارتفاعی برابر با 25 سانتی متر دارد.

وزن خالص این استخر بادی برابر با 1.48 کیلوگرم می باشد که حمل نقل آن راحت صورت میگیرد. با توجه به ابعاد این محصول می توانید از این محصول به عنوان وان بادی حمام نیز استفاده کنید. این استخر بادی در دو رنگ صورتی و آبی ساخته شده است. برای خرید استخر بادی کودک بست وی می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید، فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
سانتی متر
طول
165 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
102 لیتر
وزن
1.48 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای رنگبندی مختلف
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...